GlySkinCare | Wisienka na torcie

23:36:00

Tak jak mówi tytuł. Kosmetyki od firmy http://diagnosis.pl/ to dla mnie prawdziwe wisienki na torcie. Każdy kosmetyk, który testuję jest po prostu o cudownych właściwościach dla mojej cery. Używając ich moja twarz czuje się jak po wizytach u kosmetyczki. Jest w 100% odprężona, wypoczęta, świeża i z wyrównanym kolorytem. Kosmetyki, które pokaże Wam w dalszej części postu możecie zakupić na stronie https://admed24.pl/ lub w niektórych aptekach w Waszych miejscowościach. Jeśli chodzi o ceny możecie sprawdzić stacjonarnie lub na powyższej stronie. Wydaje mi się, że na prawdę są adekwatne do efektów. Według mnie są to jedne z lepszych kosmetyków na rynku a sam fakt, że nie kupimy ich w sieciówkach jeszcze bardziej mnie cieszy. Raczej od sieciowych sklepów wolę pojedyncze, ciche sklepy gdzie jestem pewna, że produkcja nie jest nastawiona na ilość a na jakość.


Na początek zobaczymy co mówi producent o Kremie pod oczy z olejem arganowym, który znajdziecie na tej stronie: https://admed24.pl/sklep/dermokosmetyki/kosmetyki-glyskincare/olej-arganowy/glyskincare-argan-eye-cream-15-ml/

Producent o produkcie:


Wzbogacony o olej arganowy krem pod oczy głęboko nawilża i odżywia delikatną skórę wokół oczu oraz redukuje cienie. Dzięki bogatej zawartości składników aktywnych: oleju arganowego, betainy, wyciągu z drożdży, różeńca górskiego, liści zielonej herbaty oraz nasion róży piżmowej krem poprawia jędrność i elastyczność delikatnej skóry opóźniając procesy starzenia.



Moja opinia o produkcie:

Krem szybko się wchłania, nie zostawia klejących plam przez co z przyjemnością się go używa. Przy nakładaniu go rano na oczyszczoną skórę twarzy nie odbijał się pod makijażem. Nie było siły przebicia, krem idealnie się wtapia i nie waży z kolorówką.
Jeżeli chodzi o mnie to tak naprawdę większych problemów z cieniami pod oczami nie miałam, ale często wydają się przemęczone, ciężkie. Ten krem tak jakby wygładził niechciane "worki" pod oczami i sprawił, że moje spojrzenie jest bardziej wyraziste i świeże. Osobiście polubiłam się z tym kremem, dzięki niemu mój makijaż oka nie wygląda niekorzystnie a wręcz przeciwnie dodaje uroku całej twarzy.



Kolejnym produktem jaki widzimy na pierwszym zdjęciu to kolagenowe serum ze złotem. Jest to produkt luksusowy ze względu na jego skład. 


Od producenta o produkcie: 


Skoncentrowane Serum ze złotem wzbogacone kolagenem i kawiorem intensywnie nawilża i odżywia skórę. Naturalne ekstrakty roślinne z zielonej herbaty, liści oliwki europejskiej, marchwi, arniki, piwonii oraz kompleks minerałów neutralizują wolne rodniki spowalniając procesy starzenia się skóry.


Moja opinia:

Produkt jest bezbłędny! Uwielbiam jego zapach, czuć zapach produktów od kosmetyczki, zapach luksusu. Nasza cera po użyciu serum wydaje się być jędrniejsza, odświeżona i pełna blasku. Stosuję go rano pod krem ze złotem na dzień, który opisywałam tu - KLIK. Jest idealny również na wieczór po dokładnym oczyszczeniu, skóra przez noc wchłania w siebie więcej minerałów. Z wiekiem stajemy się co raz starsi, dlatego warto zapobiegać procesy starzenia kosmetykami. 
Dozownik przy produkcie ułatwia dobranie odpowiedniej ilości serum do jednego użycia. Bardzo łatwo się rozprowadza, jest w konsystencji takiego delikatnego żelu. Wydaje mi się, że serum dostarcza odpowiednich składników do wnętrza naszej twarzy dzięki czemu wyglądamy na wyspanych, z piękną napiętą skórą. 




Ostatnim produktem, który jest godny polecenia i który miałam okazje przetestować to Płyn do mycia twarzy Gentle Cleanser. Wcześniej próbowałam już do mycia swojej buźki piankę od tego samego producenta i również spełniła moje oczekiwania, już czaję się na kolejne opakowanie. Dobrze, że mam je stacjonarnie pod ręką w mojej miejscowości. 



Od producenta o produkcie:

Skoncentrowany płyn do mycia twarzy, bez dodatku mydła i alkaliów. Skutecznie usuwa makijaż pozostawiając uczucie komfortu nawilżonej skóry. Zawarty w preparacie kwas glikolowy pomaga przywrócić jej naturalny odczyn pH. Preparat może być stosowany przez osoby mające cerę skłonną do podrażnień.

KORZYŚCI:
- nie zawiera mydła i alkaliów
- naturalne pH
- delikatny dla skóry
- zmywa makijaż

Dostaniecie ten  produkt na tej stronie, KLIKAJĄC w ten link: https://admed24.pl/sklep/dermokosmetyki/glyskincare-gentle-cleanser-200-ml/


Według mnie ten skoncentrowany płyn do mycia twarzy ma konsystencję perłowego kremu. Nie jest lejący się i żelowy, czuć w dotyku prawdziwe mydło. Jeżeli chodzi o moje odczucia mam trochę do powiedzenia. Między innymi produkt ten idealnie zmywa mój całodniowy makijaż i naprawdę robi to IDEALNIE. Do oczu używam naturalnego tłoczonego na zimno oleju kokosowego- w ten sposób nawilżam jeszcze rzęsy. Jednak w ramach testu spróbowałam również mydłem Gentle Cleanser i powiem Wam, że robi robotę. Tak całkiem naprawdę czy ja kiedykolwiek powiedziałam złe słowo na produkty od tego producenta? Nie przypominam sobie. Nie zdarzyły mi się żadne alergie, nie zauważyłam niechcianych wyprysków, nie spotkałam się ze złym działaniem na skórę. Wszystko wręcz przeciwnie, tak się składa, że wszystkie produkty, które wam tu prezentuję od marki http://diagnosis.pl/ uratowały moją cerę po kilku lat nakładania codziennego makijażu. Teraz mogę śmiało wychodzić i nawet to robię bez makijażu na miasto, na zakupy czy na spacer. Nie mam już przebarwień, zmęczonej i postarzałej od makijażu skóry. Jest naprawdę dobrze i to nie koniec moich zakupów w tym sklepie. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to zadawajcie mi je na instagramie: @ewciakkkk lub poniżej w komentarzach.





You Might Also Like

9 komentarze

  1. To chyba jest nowość bo jeszcze nie słyszałam o tejtej serii.
    Świetnie, że jesteś zadiwolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, nie słyszałam o nich :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra nie przepada za produktami tej marki ;) plus trochę się naczytałam negatywnych opinii. Dobrze, że u Ciebie się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Nie spodziewałabym się nigdy, polecam każdemu kogo znam. Fakt, każda skóra jest inna, ale cieszę się, że ja już znalazłam swoje IDEALNE kosmetyki i nie zamienię ich na nic innego :)

      Usuń
  4. Muszę koniecznie przetestować ten ostatni produkt, jestem go bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zainteresowały te kosmetyki, zapiszę sobie nazwę.

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement