NEESS | Baza peel off i soczyste kolory

16:04:00

Zacznę od pielęgnacji, która jest podstawą każdego manicure. Do asortymentu w sklepie https://neess.pl/ weszły przepięknie pachnące oliwki do manicure. Oczywiście stosuję je nie tylko przy wykonywaniu hybrydy, również co kilka dni po prostu wcieram w skórki wkoło paznokcia. Dla zabezpieczenia, zmiękczenia i po to by poczuć ten piękny zapach. Moja ulubiona to zdecydowanie Primrose, która jest inspirowana polnymi kwiatami i miodowym akcentem. Druga, którą miałam okazję sprawdzić to Wildflower, która posiada słodki aromat dzikiej róży. Zapachem symbolizuje piękno i luksus. Znajdziecie je na stronie NEESS w bardzo dobrej, zachęcającej cenie!


PRZY OKAZJI PRZYPOMINAM, ŻE NA STRONIE https://neess.pl/ KUPICIE LAKIERY JUŻ -50 % TANIEJ!!!

Wiadomo nie od dziś, że do pięknego manicure nie wystarczy tylko dobra oliwka. Potrzebne są dobrej jakości lakiery, baza i top! A o tych produktach powiem już poniżej.
Oczywiście jeżeli ktoś śledzi moją działalność również na instagramie (LINK PODAM NA DOLE POSTU) To wie, że od jakiegoś czasu ze zwykłej bazy przerzuciłam się na bazę PEEL OFF jak w tytule. Jest według mnie ona prostsza w użyciu, NIE NISZCZY PAZNOKCI. Tak wiem, że opinie są podzielone, według mnie nie ingeruje w płytkę paznokcia, zawsze po ściągnięciu wydaje mi się, że moje paznokcie są dużo dłuższe i mocniejsze. Chyba nigdy już nie powrócę do starszych, tradycyjnych baz. Przy tej nie potrzebuję acetonu, zmieniał mój manicure kiedy tylko mi się to podoba. 
Dziś pokażę Wam dwa kolory- ja mam w małej, podróżnej pojemności 4ml, ale na stronie promocja -50 dotyczy fiolek 8ml i naprawdę tym razem opłaca się kupić większą wersję.



Te dwa kolory całkowicie skradły moje serce, krwisty romek atomek i lawendowa gumi jagoda idealnie sprawdziły się na paznokciach. Zobaczycie na zdjęciach niżej. Przed pierwszym użyciem zaczęła mnie zastanawiać NOWA FORMUŁA, ponieważ znam również te lakiery od pierwszych wersji, dlatego ulepszanie jest dla mnie interesujące. Zdecydowanie są o 200% od poprzedników mocniej napigmentowane WOW. Autentycznie wystarczy jedna warstwa by pokryć cały paznokieć intensywnym kolorem, lakiery wydają mi się gęstsze. Niestety to mi nie ułatwia pracy, bo wiadomo nie od dziś, że do doświadczonych kosmetyczek nie należę, ale ciągle się uczę. Pokażę Wam zdjęcia przy użyciu tych lakierów i pyłków. Nie przyciągajcie uwagi do wolnego brzegu, mam z nim straszny problem. 
MOŻE KTOŚ ZNA JAKIŚ MEGA DOBRY SPOSÓB NA ZABEZPIECZANIE GO?
Już zaczęłam oglądać różne filmiki, być może w końcu dojdę do perfekcji.



Pyłki, które próbowałam to Flash effect gold i Magpie effect violet.
Złoty daje efekt tafli złota na paznokciach, jest naprawdę piękny. Idealnie się sprawdzi dla zdecydowanych kobiet, które brną do celu i nie boją się nowości.
Magpie effect to efekt przenikających barw tworzących taflę niczym skóra kameleona. Oba te pyłki wyglądają obłędnie i na pewno są urozmaiceniem prostego manicure hybrydowego.



 Już ostatnie co chciałabym wam przekazać w tej recenzji to kilka ciekawostek na temat trwałości. Kolory utrzymują się naprawdę długo, ja osobiście zmieniam sobie kolory po około 1,5 tygodnia, ale nie dlatego, że lakiery odchodzą czy odpryskują. Zaczynają mi się nudzić i nie mogę poradzić sobie z wolnym brzegiem, zaczynam teraz próbować sposobem od @candymony, obejrzałam filmik z instruktażem na YT i czas na test. 
Bardzo polecam te lakiery, mam już ich naprawdę sporo i jak za taką cenę są naprawdę warte uwagi. Intensywność kolory jest na 6+. POLECAM! KORZYSTAJCIE Z PROMOCJI, PÓKI TRWA :)










You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ostatni kolorek co masz na paznokciach bardzo mi się spodobał :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, świetnie się prezentuje Gumi Jagoda to fakt :)

      Usuń
  2. Piękne kolory! ten różowy to coś dla mnie :D
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie rowniez wpadl ostatni kolorek w oczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne kolorki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych wszystkich perełkach, które tu przedstawiasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Gumi jakoda jest mega <3 bardzo lubie takie delikatne kolorki


    Pozdrawiam :)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki ładnie sie prezntuja

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolorki! A jeszcze jak jakość jest super, to musze je znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta pomarańcz na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać że te kolorki są śliczne, chodź osobiście tej firmy nie znam, ale skoro są dobre czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, intensywne kolorki. Pomarańcz najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement