GREY MOUSE..

12:58:00


Ostatnio pokazywałam wam stylizację paznokci bardziej świecących i wymyślnych, tym razem postawiłam na prostotę z lekkim kryształkiem. Stonowane kolory idealnie sprawują się do pracy i są bardzo eleganckie. Dla jesieni większość jest w kolorze szarości, a na przełamanie dodałam trochę lakieru w odcieniu : LOLIPOP DREAM. Drugi użyty lakier to GREY MOUSE. Kupicie je na stronie : https://claresa.pl/ . Dzięki tej marce naprawdę polubiłam robić sobie manicure hybrydowy. Paznokcie wtedy stają się bardziej zadbane i pięknie się błyszczą, a w stanie nie naruszonym zostają do kilku tygodni. Moim zdaniem jest to ogromna oszczędność czasu niż co kilku dniowe malowanie od nowa zwykłym lakierem do paznokci. 




Na zrobienie paznokci potrzebowałam dość dużo czasu. Mimo tak prostego wzoru starałam się zrobić to najdokładniej jak potrafię. Dzięki półokrągłym pędzelkom przy lakierach marki Claresa udało mi się dość dobrze domalować końcówki paznokcia. Po raz kolejny miałam okazję użyć nieziemsko pachnącego Cleanera.  Do dokończenia stylizacji zostało mi tylko nałożenie czekoladowej oliwki do paznokci, o której wspominałam w tym poście → https://ewciakkkkkk.blogspot.com/2017/08/pastelowe-wakacje-claresa.html.. - I już na momencie wygładzą się wysuszone skórki z którymi niestety mam problem. 





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Powiem Ci, że masz bardzo podobny sposób malowania paznokci do mojego :D haha
    Ja aktualnie też mam taką cyrkonię na tym samym palcu haha
    Fajne pastelowe kolorki, bardzo mi się podoba :*
    Zapraszam też do mnie ;) <3
    Mój blog - MAGICLOVV

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement