PEARLY beauty

10:46:00


Kolejny post w sweterku z perłami. Na niejednym blogu przeglądanym przez mnie widziałam, że to HIT MODY NA 2018- jestem tego samego zdania. Zdecydowanie to mój ulubieniec jeśli chodzi o sezon zimowy. Kobiecy, elegancki a jak to sweter też ciepły. Do tego na rękawach ma piękne falbanki, które na pewno dodają mu uroku. Zaprzyjaźniłam się z nim, jest wygodny i przy tym pozwala wracać do dzieciństwa ze względu na różowy kolor. Co raz częściej do niego wracam.. Chyba z tego się nie wyrasta. :)

Jeśli chodzi o mnie to jestem ogromną fanką przeróżnych swetrów, lubię ich krój, uniwersalność. Na blogu możecie spotkać stylizacje w przeróżnych tego typu ubraniach. Chyba to są moi ulubieńcy. Długie, krótkie, kardigany, z falbanką, z koronką itp. Mogę wymieniać w nieskończoność- pełno różnych jest u mnie w szafie. Jedna z najbardziej ulubionych części garderoby na co dzień.


Tego typu ubrania nadają się do leniwych dni w domu, na wyjścia ze znajomymi czy też spacery z naszym mężczyzną.
Sweter można spokojnie prać w pralce wraz z innymi ciuchami. Jest na tyle solidnie zrobiony, że żadna z perełek nie ma prawa od niego odpaść. To mi się podoba, uwielbiam delikatne ciuchy i lekkie materiały, ale zmorą jest dla mnie pranie ręczne lub strach po wrzuceniu do pralki nawet przy niskich obrotach. Tu możemy śmiało wkładać i zapewniam, że nasze dodatki na pewno zostaną na swoim miejscu.

 SWETER | ZAFUL.COM KLIK




Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć tego typu zapraszam na mojego Instagrama
@ewciakkkk






You Might Also Like

7 komentarze

  1. Piękny ten sweterek! Perełki skradły moje serce <3 Przy najbliższej okazji koniecznie muszę sobie sprawić podobny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki sam tylko musztardowy i bez perełek,ale jest świetny! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ma rękawy, uwielbiam właśnie takie rozszerzane. ;) co do pereł, ładnie się prezentują, ale jakoś ja z nimi kiepsko wyglądam, więc tylko podziwiam takie stylizacje z daleka. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy sweterek

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sweter to HIT!!
    Pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement