Pastelowe wakacje | CLARESA

17:15:00

Jedyny czas kiedy kobieta jest bezbronna to wtedy kiedy schną jej paznokcie, całe szczęście w hybrydzie to max 2 minuty także idzie wytrzymać. Zaczęłam od nowa regularnie robić sobie paznokcie, spodobało mi się. Mam już lepsze lakiery, więcej pomysłów w głowie więc trzeba działać. Z góry przepraszam za brak zdjęć ze stylizacjami.. już jakiś czas jestem chora, walczę i wspomagam się antybiotykiem. A już w ten weekend wyjeżdżam na urlop, więc ponad tydzień jestem OFF i tylko odpoczywam. :)


Tym razem postawiłam na pastelowy odcień 001 i 005. Zadowalające krycie. 2 warstwy w zupełności wystarczyły- tak powinno być. Nie trzeba było dawać białego podkładu. Jeszcze do idealnego manicure hybrydowego brakuje mi dbania o skórki (mam straszny problem jeśli o nie chodzi) Teraz staram się codziennie używać oliwki, którą zaraz wam pokażę- przyciąga mnie zapachem. Jednak mój nawyk nadgryzania skórek jest silniejszy..


KUPICIE JĄ NA STRONIE: CLARESA



Ja jestem bardzo zadowolona, hybrydę mam już około tygodnia i nie ma ani odprysków, a zdarza mi się to dosyć często lu po prostu cały lakier odpada płatem. Dziewczyny polecały mi primer kwasowy- NA PEWNO KUPIĘ I WYPRÓBUJĘ. Z lakierami tej marki na 100% efekt utrzymywał się będzie bardzo długo. Ja na ten sezon zakochałam się w pastelach, ale powoli mam chęć na ostre, wyraziste kolory. I następny manicure chyba w takich będzie. A kolekcję, która na pewno będzie odpowiednia na drugą połowę lata znajdziecie tu -> https://claresa.pl/kolekcja-Summer-Adventure/1/full - DZIKIE I SOCZYSTE KOLORY, ZAPRASZAM DO SPRAWDZENIA :)





You Might Also Like

10 komentarze

  1. Z lakierów najbardziej mi się spodobał kolor 101, idealny dla nie <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kolorki!:D
    Paznokcie cudownie wyszły!♡
    Też mam problem ze skórkami:/ ehh
    Czekam na propozycje z wyrazistymi kolorami!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam hopla na punkcie paznokci hybrydowych. Piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochmam hybrydy ! A o tej firmie nigdy nie slyszalam x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki

    http://emilia-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne kolorki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie! <3
    Też kiedyś miałam problem ze skórkami, teraz wzbraniam się jak tylko mogę przed niepotrzebnym obgryzaniem.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie

    https://emilia-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam 003 Tropical Forest, 903,505,600,601

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement