NADSZEDŁ 2018 | co nowego?

17:57:00




Delikatna zmiana, która jest początkiem czegoś nowego jest oczywiście inna fryzura. O kolejnych bardziej poważniejszych powiem wam troszkę później.
Rozpoczął się 2018 rok- za każdym razem stawiamy sobie jakieś cele, wyznaczamy nowe postanowienia noworoczne. Czasami się sprawdzają a czasami nie, w dużej mierze spełnienie wyznaczonych celów zależy od NAS. To my musimy mieć chęć do działania, siłę do przezwyciężania porażek i psychiczną odwagę do próbowania nowych rzeczy. Mam ogromną nadzieję, że i moje plany nie legną w gruzach, a dotrwam do końca i je spełnię. Dobrze, że zaczyna się nowy rok, jest pretekst do rozpoczynania postanowień, do wymyślania zmian. 



Wszystko zależy od naszej silnej woli. 



                                                  SWETER | ZAFUL- KLIK

Dziś mamy już 5.01.2018 rok.. czas przyzwyczaić się do tego, że rocznikowo tylko się starzejemy. Jak widać wiek nie ma aż takiego znaczenia, gdy człowiek duchem jest sporo młodszy :))
~ Jestem z siebie dumna ~ w swoim postanowieniu wytrzymuję już 5 dni, PEŁNYCH pięć dni. Wiem, że nie ma się czym chwalić mimo wszystko nie cofam się, dalej trwam. Codziennie upewniam się w myśli, że dotrwam do końca, zbiorę siły by to zrobić... NIE PODDAM SIĘ.

Znaczący dla mnie będzie LUTY. Szykuje się u mnie odważna decyzja, coś nowego. Tym razem zaufam sercu, adrenalina w życiu też się przydaje..
Każdy z nas powinien czasami podjąć odpowiedni wybór, który ma zapewnić nam lepsze życie. " coś się kończy, by coś się mogło zacząć " Osobiście jestem tego zdania. Nasz żywot jest zbyt krótki żeby wiecznie się ograniczać, wiecznie wciskać hamulec z różnych powodów. Przychodzi dorosłe życie, czas zacząć myśleć poważniej, ustalać decyzje, które będą miały lepszy wpływ na to jak wykorzystujemy życie. Musimy iść ciągle do przodu, nie można się cofać..


Na dziś to tyle moich przemyśleń, zapraszam serdecznie na mojego Instagrama:




You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ładnie Ci w tej fryzurze :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że wszystkie Twoje plany i postanowienia się spełnią :p
    P.S Piękny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. JA trzymam MOCNO kciuki za twoje noworoczne postanowienia.
    Sweter z perłami mistrzostwo piękny kobiecy taki delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kochana wyglądasz! <3
    Powodzenia w spełnianiu noworocznych postanowień. Życzę dużo sukcesów w życiu prywatnym, a także w blogosferze :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzura piękna, bardzo Ci pasuje :) No i sweterek, aaah - urzekający <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kolorek włosów!! :* przypadł mi do gustu :*

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w nowej fryzurze.Życzę Ci wytrwałości w postanowieniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny post kochana :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  9. Postanowienia noworoczne to nie moja bajka :D Zawsze wszystko zaczynam od zaraz, ale nie powiem - nowy rok motywuje do działaania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje postanowienia się spełnią. Bardzo ładnie napisałaś wpis, masz rację z tym że trzeba iść do przodu i realizować cele. :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement