#KINOmani | Neess

08:19:00

3.....2.....1....AKCJA!
WLATUJE NAJNOWSZA KOLEKCJA LAKIERÓW HYBRYDOWYCH OD NEESS #kinoMANI.

Kolekcja składa się z sześciu lakierów o świetnych nazwach, kolorach oraz o idealnej pojemności do codziennego użytku na potrzeby własne czyli 4 ml.

Jak wiecie nie od dziś moja płytka paznokcia nie idzie w parze z trwałością i nieskazitelnym manicure. Jednak udało mi się odkryć produkty, o których nie raz wam już wspominałam, przy których mogę cieszyć się paznokciami hybrydowymi nawet 3 tygodnie.
* Od razu zaznaczam, że mani wykonywane przeze mnie nie jest profesjonalne tylko robione na moje codzienne potrzeby.


Każdy kolor ma w sobie coś uroczego, coś innego niż wszystkie. Także każdy wymaga osobnego opisu i opinii. Mi sprawdzają się bardzo dobrze z bazą PEEL OFF, która jest zbawieniem dla moich paznokci. Powoli robię zapasy i mam nadzieję, że nigdy mi jej nie zabraknie. Dopiero teraz dowiedziałam się, że występuje ona również w pojemnościach 4 ml i 8 ml. Dla mnie ta mniejsza zdecydowanie wygrywa. Zawsze się boję, że duża butelka mi wyschnie lub niedokładnie ją zamknę.



Opakowanie jest piękne, a działanie tej bazy jeszcze piękniejsze. Dzięki niej moje paznokcie rosną jak na drożdżach, bez żadnych niszczeń. Do jej ściągania nie trzeba używać acetonu. Jest to zdecydowanie NAJLEPSZY produkt ostatnich lat. A kupicie ją na stronie : https://neess.pl/home/502-baza-peel-off-4ml.html . 

Przejdziemy do głównych winowajców tego postu! Lakierów z najnowszej kolekcji kinoMANI. 



Na pierwszy ogień pójdzie SZARIX I BŁĘKITNIX

Od producenta:

Lakier hybrydowy w kolorze o nazwie SZARIX I BŁĘKITNIX to pastelowy, niebieski odcień przypominający wiosenne niebo. Słoneczne i czyste, które pozwala na marzenie o największych oskarowych rolach. Bujanie w obłokach może okazać się pierwszym krokiem do realizacji najskrytszych snów. Bądź reżyserem swojego życia!
LINK do sklepu: https://neess.pl/kolekcja-kinomani/534-szarix-i-blekitnix.html

Moim zdaniem:

Kolor bardzo piękny, delikatny przypominający świat bajkowy z dzieciństwa. Neutralny i pasujący do każdej kreacji. Na co dzień, na wyjścia i na kinowe premiery! Pojemność 4 ml to idealna wielkość by zużyć buteleczkę na własne domowe potrzeby. Po to by móc szybciej pozwolić sobie na kolejny kolor, którym jest....
Tam... tarara... ram...:


STRUŚ PĘDZIFIOŁ

Od producenta:

Oto i on szalony fiolet, lakier hybrydowy STRUŚ PĘDZIFIOŁ! Pastelowy fioletowy kolor to idealny wybór na wiosenną stylizację!

Moim zdaniem:

Aj, aj, aj... co ten kolor zawrócił w głowie mi i mojej znajomej. Dla rzetelności opinii ja wypróbowałam kolor, który zobaczycie troszkę niżej, a znajomą, dobrą osóbkę poprosiłam o przetestowanie właśnie kinowego strusia pędzifioła. Wiecie co? JEST ZADOWOLONA! Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach:

ORAZ NA MOIM INSTAGRAMIE https://www.instagram.com/p/BxvAzZ6o_eE/



TERAZ WYRUSZYMY w bardziej widoczne i odważne kolory. Takie jakie lubię najbardziej:



WOJOWNICZA ŻABA NINJA

Od producenta:

Lakier w kolorze o nazwie WOJOWNICZA ŻABA NINJA to połączenie niezwykle świeżej zieleni, neonowego pigmentu oraz pastelowej delikatności w jednej buteleczce. Z tym kolorem możesz podbijać Hollywood! Z pewnością będzie to nieoczywisty wybór na czerwony dywan. Siła jest kobietą! To nasza życiowa rola!

Moim zdaniem:

Kolor o nienagannym kolorze. Kojarzy się z powiewem letniego słońca i smakiem owocowych soków. Na pewno będzie wyróżniał się na tle nudziakowych lakierów i doda odwagi każdej stylizacji. Jego cena to jedyne 17,99 za buteleczkę. 
Kupicie go: 




SŁOMIANY PATROL 

Od producenta:

Lakier hybrydowy w kolorze o nazwie SŁOMIANY PATROL to soczysty żółty odcień, bardzo słoneczny, bardzo wiosenny! Nie sposób będzie nie zauważyć tego cudownego koloru.

Moim zdaniem:

To kolor bardzo wakacyjny, żywy i pobudzający wszystkie zmysły do działania. Pastelowe wykończenie tworzy ten kolor delikatnym. ja jestem na TAK!


KORAL SAM W DOMU

Od producenta:

Czy koral może zostać sam w domu? Tak! Ale musi być piękny i pastelowy taki jak nasz lakier hybrydowy KORAL SAM W DOMU!

Moim zdaniem:

To bardzo piękny kolor, spodobał mi się od pierwszego wejrzenia! Uwielbiam koralowy kolor, a ten ma do tego piękne pastelowe wykończenie. Na pewno zostanie moim ulubieńcem.


KARATE PINK


Od producenta:

To jest prawdziwa moc różu, poczuj się jak mistrz karate i wybierz kolor KARATE PINK! Pastelowy neonowy mistrz  drugiego planu!

Moim zdaniem:

Idealny róż! Sprawdzi się na codzienne wyjścia do pracy, do eleganckich stylizacji i dla osób, które lubią delikatne kolory. Lakier mam na sobie już około 2 tygodni i jest nienaruszony. Muszę go zmienić ponieważ pod hybrydą moje paznokcie rosną jak szalone i mam dość sporo widoczny odrost.





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładne, pastelowe kolory. Z tego co piszesz, to dość długo utrzymuje się na paznokciu, co dobrze świadczy o jakości paznokcia. A jak wygląda płytka po zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana płytka wygląda na zniszczoną ,ale to tylko błędne spojrzenie bo zostaje tam "klej" z bazy ,ale jedno pociągnięcie palca zwykłym zmywaczem lub acetonem i paznokcie wygląda tak samo jak przed hybrydą 😊

      Usuń
  2. 'koral sam w domu' jak dla mnie hit na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement