Magical Fairy Tale | Bell

12:58:00


Dzień Dobry!
Witam się z Wami w te świąteczne południe. Przychodzę z recenzją perełek, które dostaniecie w sieci sklepów Biedronka.To nie żart! Idąc na zakupy spożywcze warto zboczyć jeden regał dalej i zobaczyć co tym razem marka Bell wpuściła do swoich szaf w tym sklepie.
Parę słów o zbawiennym działaniu korektorów z najnowszej serii mówiłam już na swoim Instagramie : https://www.instagram.com/ewciakkkk/ oraz wypowiedziałam się na temat tego świetnego rozświetlacza! Przejdę do kolejnych produktów, a o tych powiem coś więcej.




Swatche kolorków tych korektorów możecie zobaczyć klikając w ten link: https://www.instagram.com/p/BwhzLWqhzMx/


Co producent nam mówi o tych korektorach?Kryjący korektor pod oczy Pozbądź się niechcianych cieni pod oczami, niczym za dotknięciem magicznej różdżki, dzięki Magic Wand Eye Concealer. Ten intensywnie kryjący korektor rozświetli okolicę oczu oraz idealnie wyrówna kolor skóry, kamuflując zasinienia oraz zmęczenie. Specjalna formuła optycznie wygładzi drobne zmarszczki, zapewniając nieskazitelny i trwały efekt makijażu. Delikatna, kremowa konsystencja nie wysusza skóry pod oczami i nie zbiera się w załamaniach. 

Moja opinia
Jest to produkt mocno kryjący, zakrywa oznaki zmęczenia czyli cienie pod oczami, idealnie radzi sobie z niedoskonałosciami i świetnie współgra z podkładami innych marek. W kolekcji są dwa kolory 01 i 02. Pierwszy odcień jest dla totalnych bladziochów i jest świetny jako baza pod cienie. Dzięki temu, że jest jasny to idealnie wydobywa pigmenty z cieni. Odcień 02 jak dla mnie również jest dla osób z jasną karnacją i może trochę opalonych. 
Jego cena to tylko 9,99 zł! Szał?! ooo tak! 
- tylko się śpieszcie bo to edycja limitowana, a znika z półek jak codzienne świeże bułeczki.
_________________________________________________________________________________



Czy wy widzicie ten produkt?! Ja całkowicie na jego widok oszalałam. Otwierając go w słońcu jego opakowanie odbija się na różne kolory. Chyba to jest ta magia, o której czytamy już w samej nazwie. Ten rozświetlacz ALL OVER GLOW to potrójne cacko, które tworzy idealną taflę na twarzy. Znacie mnie nie od dziś i wiecie, że fanką rozświetlaczy to ja jestem ogromną! Osoba, która wymyśliła ten produkt powinna dostać oskara. Makijaż przy użyciu tego kosmetyku od Bell wygląda bardzo świeżo, przyciąga wzrok i odbija światło dodając blasku skórze.
Jego cena to 13,49 zł i jest dostępny w sklepie Biedronka.
Jak na tak niską cenę to jestem w szoku, że jego działanie daje taki piękny efekt wykończenia makijażu. Naprawdę.

Moją opinię już znacie to czas na krótki opis od producenta:

Potrójny rozświetlacz do twarzy
Poczuj magię strobingu z wyjątkowym zestawem rozświetlaczy All Over Glow! Trzy niepowtarzalne odcienie można łączyć ze sobą lub stosować osobno. Efekt błyszczącej tafli sprawi, że makijaż będzie wyglądał nieskazitelnie. Nałóż rozświetlacz na szczyty kości policzkowych oraz na łuk kupidyna i przywitaj wiosnę świeżym, promiennym lookiem!

Zobaczcie tylko jak on prezentuje się na dłoni!



_________________________________________________________________________________

To na razie pierwsza część najnowszej kolekcji. Nie zapomnijcie wstąpić po nią do Biedronki!
A tymczasem zapraszam was na mojego instagrama, gdzie skrócone opinie o produktach pojawiają się szybciej: https://www.instagram.com/ewciakkkk/


You Might Also Like

5 komentarze

  1. O, nie używałam tych produktów :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować ten korektor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz na dłoni prezentuje się oszałamiająco! <3
    Ahhh, marka Bell coraz bardziej mnie zadziwia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement