DIAGNOSIS | Podstawa pięknej twarzy to pielęgnacja.

18:12:00


Od zawsze uważam, że najważniejsza jest PIELĘGNACJA. Złe czynniki atmosferyczne, makijaż i bakterie- to wszystko wpływa na pogarszanie stanu naszej cery. Osobiście mam kilka ulubionych produktów, które dbają o moją twarz wtedy kiedy potrzebuje ona specjalnej opieki. Jednak ważna jest również codzienna pielęgnacja w postaci mycia twarzy i tonizowania. O produktach codziennego użytku pisałam w poście: https://ewciakkkkkk.blogspot.com/2018/08/glyskincare-wisienka-na-torcie.html.

OD PRODUCENTA:
Maseczka do twarzy zalecana do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Zawarty w Acne Mask Silica Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.

Produkt testowany dermatologicznie.



Ja ją uwielbiam i to uczucie gdy zastyga. Nakładamy ją bezbarwną- następnie schnie i zmienia barwę na biel. Przy tym jest takie uczucie ściągania, oczyszczania, które bardzo lubię. Ogólnie polubiłam się z tą maseczką. Uwielbiam różnorodne maski, relaksujące, nawilżające, ale pierwszy raz miałam styczność z taką bardziej "apteczną", a nie drogeryjną i WOW. Może nie mam trądziku, ale wągry i pojedyncze krostki tak- w walce z nimi pomaga mi właśnie ten produkt. Zawsze na weekend staram się zrobić taki rytuał piękna dla mojej cery. Wtedy jest czas na dokładne oczyszczanie, peeling, maseczkę i nawilżające kremy. 

Odchodząc od twarzy w paczce znalazłam również prze prze prze cudowną maskę do włosów, w której się zakochałam od pierwszego użycia i jest naprawdę produktem do którego będę wracać i wracać. 

Chodzi mi właśnie o tą maskę z organicznym olejem kokosowym, kolagenem i keratyną. Znajdziecie ją na stronie: http://diagnosis.pl/produkty/maska-do-wlosow-z-olejem-kokosowym-kolagenem-i-keratyna , a kupić można na stronie https://admed24.pl/.
Używam ją czasem według zaleceń, że po umyciu odczekuję 20 minut z maską na głowie i reklamówką, a czasem według własnych upodobań po prostu zostawiam ją na 5 minut i spłukuję. Ułatwia rozczesywanie i to tak dosyć dobrze, włosy są po niej gładkie i błyszczące, ale nie obciążone. Ja z tą maską zostanę na dłużej i będę do niej wracać i wracać. Już jak raz użyłam to nie mogę przestać, jest naprawdę świetna i ma intensywny zapach kokosa.



Konsystencja tej maski jest jak masełko tylko bardziej lejące. Nie wyślizguje się rąk podczas nakładania i utrzymuje się na włosach przez 20 minut czasu jak na instrukcji. Nie sprawia żadnych problemów w użytkowaniu, a wręcz ułatwia codzienną pielęgnację włosów. Według mnie świetna maska dla wszystkich rodzajów włosów. Ja mam cienkie i zmęczone farbowaniem a mimo wszystko nie są przez nią obciążane a wręcz odżywiane i pobudzane. 
Serdecznie polecam.

W paczce pojawił się jeszcze jeden produkt, o którego działaniu opowiem Wam na moim instagramie za około miesiąc-dwa. Jest to żel na blizny i aby dokładnie sprawdzić jego działanie muszę jeszcze go trochę poużywać. Prezentuje się on tak:



Ja jestem go bardzo ciekawa, ponieważ mam blizny potrądzikowe z wcześniejszych lat i zależy mi na pozbyciu się ich. Najgorsze jest to, że mam problem z systematycznością, ale już biorę się w garść i codziennie będę używać by móc opowiedzieć wam o efektach.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Maska wydaje się być świetna, muszę wypróbować jej!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ta kokosowa maska :) chętnie ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement