BELL | kosmetyki dla kobiecości

19:51:00


Ostatnio właśnie przybyła do mnie paczka od Bell Polska. I jestem zachwycona! Już dawno nie widziałam tak świetnej kolekcji, która oczarowała mnie swoimi kolorami i trwałością. Na pierwszy rzut idą standardowe pomadki w karnawałowych kolorach z drobinkami świecidełek. TRZY razy WOW!
Pięknie się mienią na ustach i na pewno podobają się nie tylko mi bo widziałam sporo testów na żywo, makijaży na Instagramie i wpisów na blogach na temat produktów z tej kolekcji! A właśnie... Ja też chciałam Wam pokazać, że moja opinia jest w stu procentach prawdziwa i przygotowałam makijaż przy użyciu tych kosmetyków, znajdziecie go na moim INSTAGRAMIE @ewciakkkk


Na obu makijażach używałam tych produktów, co myślicie?
Czyli kończąc o pomadkach a wiadomo, że pomalowane usta to symbol kobiecości chciałabym powiedzieć, że te produkty sprawdzą się świetnie do ich podkreślenia!
A jako kolejne postawimy przed ciężkim zadaniem pomadki w płynie VINYL. 



Najbardziej napigmentowane błyszczyki jakie kiedykolwiek miałam, NA PRAWDĘ! Już przy jednej warstwie mają takie krycie, że nie jeden z konkurencji mógłby zazdrościć. I te kolory.. wreszcie odnalazłam swojego nudziaka. Na zdjęciu niżej pokaże Wam swatche gdzie widać tą głębię tych kolorów a na moim instagramie również poznacie ich opinię według mnie. https://www.instagram.com/ewciakkkk/. Jedyny minus jaki w nich znalazłam i nie wiem czy jest uzależniony od tego, że nie używam często "mokrych" produktów na usta czy po prostu taki jest to to, że odbija mi się na zębach. Wydaje mi się, że może nakładam za długo lub za daleko wyjeżdżam. To pewnie kwestia wprawy, ale spójrzcie na te kolory... czy one nie mówią "WEŹ MNIE"? Na pewno te produkty sprawdzą się świetnie jako prezenty na święta, a znajdziecie je w sieci sklepów BIEDRONKA.


Wyczekujcie kolejnych recenzji po te produkty to prawdziwi mistrzowie, ale mimo wszystko wśród tej kolekcji #CARNIVAL to inny został moim ULUBIEŃCEM, ale o tej wisience na torcie w kolejnym poście.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Odcienie totalnie w moim guście, ahhh! :)
    Zwłaszcza nieco "brudna" czerwień na ustach idealnie podkreśli świąteczne, uroczyste stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny taki post, super się czyta i ogląda :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te nudziaki, muszę się przejść do rossmanna!:)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement