FOOTWAY | w wygodnych butach podbijać świat

12:54:00

Cześć Wszystkim,
Niedawno zaczęłam współpracę z marką https://www.footway.pl/. Przed podjęciem jej zaczęłam czytać opinie, sprawdzać asortyment i zapoznawać się ze stroną. Naprawdę większość opinii była pozytywna mianowicie: "szybka dostawa", "oryginalne produkty", "świetna jakość". Przy podejmowaniu współpracy nie miałam żadnych obaw. Firma jest poważna, buciki autentycznie dochodzą w 1-2 dni roboczych ku mojemu zdziwieniu, ponieważ firma jest zagraniczna. Najbardziej rozśmieszyła mnie wiadomość po złożeniu zamówienia jaką otrzymałam na meila : Zdążysz 3,5 razy obejrzeć „Ojca Chrzestnego”, wysłuchać „ These Boots Are Made For Walking” 892 razy. Potem dostaniesz buty. "  Po takiej informacji oczekiwanie na paczkę było przyjemniejsze. Adidasy zamówiłam w piątek wieczorem a we wtorek w południe już były u mnie. 





Pierwsze miłe zaskoczenie CENA. Buty na stronie footway są o wiele tańsze niż w oryginalnych sklepach i są tam bardzo przyciągające oko promocje. Ja zamówiłam sobie dwie pary adidasów.




1. Pierwsza to buty od marki ADIDAS model N-5923 w kolorze różowym Ash Pink.
Na nodze prezentują się świetnie, są bardzo wygodne. Najlepszy efekt jest zaraz po włożeniu stopy i wyczuciu mięciutkiej pianki we wnętrzu. Dzięki temu buty są lekkie i elastyczne. Są połączeniem dawnego stylu z nowoczesnymi hitami. Wyróżniają się swoim opływowym kształtem. Moim zdaniem słabo wybrałam je na lato bo są dość ciepłe, ale na chłodniejsze wieczory spisują się idealnie!
Najbardziej urzekł mnie ich kolor. Kobiecy, wyróżniający się wśród podstawowych czarnych.


Buty są ciekawe, inne od innych. Swoim nietypowym kształtem się wyróżniają i co najważniejsze jak już wspominałam wcześniej są bardzo WYGODNE. Dosłownie jakby chodzić po chmurach. Na początku dosyć ciężko było mi się przyzwyczaić, miałam wrażenie, że się odbijam od ziemi przez te poduszkowe wnętrze. Całe szczęście to było tylko wrażenie 😊 Jeśli chodzi o mnie WYGLĄD i WYGODA przemawiają do mnie na ocenę 6!


2. Kolejne z mojego zamówienia to Adidas Sport Performance Questar Ride.

Są one typowo do biegania, ale według mnie idealnie będą się nadawać na miejskie spacery w słoneczne dni. Są bardzo leciutkie, praktycznie nie czuć ich na nodze. 
Buty posiadają tzw. technologię cloudfoam. Jeżeli nikt się tym nie interesował wcześniej na pewno nie wie co to takiego. Mianowicie jest to wkładka środkowa w bucie, która jest tak przystosowana aby gwarantować komfort i miękkość w chodzeniu, a także amortyzację. Zastosowana została również technologia Ortholite czyli wkładka obuwia wykonana na bazie pianki poliuretanowej o właściwościach antygrzybicznych i antybakteryjnych.



Buciki dostaniecie na stronie na stronie https://www.footway.pl/ . Moim zdaniem te bardziej się nadają na lato, są lekkie i poszycie wykonane jest z delikatnej siatki dzięki czemu nasza noga ciągle oddycha. Osobiście jestem taką osobą, która na buty woli wydać ciut więcej, ale czuć komfort i widzieć jakość wykonania. Takie buty na pewno posłużą nam dużo dłużej niż tylko jeden sezon. 



Post sponsorowane przy współpracy z marką Footway.


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wow, śliczne buty nigdy nie zamawiałam z tej strony butów ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, najbardziej cieszy kurier w progu w ciągu dwóch dni roboczych :))

      Usuń
  2. Znalazlam pare ciekawych butow ktore mnie interesuja ale musialabym je zobaczyc na zywo. :D Nigdy nie zamawialam butow przez internet bo jezeli nie trafie z rozmiarem i jednak nie beda wygladaly jakbym chciala to pozniej zwrot jest dla mnie dosc problematyczny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj szukam wtedy innych zdjęć, filmików i recenzji jak te buty wyglądają u kogoś i zamawiam :)
      Jestem z tych, którzy lubią zamawiać przez internet bo widok kuriera cieszy mnie bardziej niż przepychanie się w sklepach stacjonarnych gdzie jest pełno ludzi.

      Usuń
  3. Cudowne buciki kochana zamówiłaś, zwłaszcza drugi model oczarował mnie swym urokiem! <3
    Z pewnością zajrzę na stronę by zapoznać się z pozostałą ofertą marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ciekawy post :) Akurat trafiłaś w dobry moment kiedy szukam do zakupu tzw. adidasów, które będą lepsze jakościowo i przetrwają więcej niż jeden sezon. Stąd tez z chęcią zobaczę sklep, który zareklamowałaś.
    Zapraszam również do siebie: https://piorkofeniksa.blogspot.com/2018/07/pomys-na-wasny-biznes-czas-start.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie się składa. Szybko wpadaj na stronę sklepu i łap okazje cenowe :)

      Usuń
  5. Ja równeiż wolę wydać więcej na buty i z nich się cieszyc :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, kolor tych pierwszych jest cudowny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno pierwsze jak i drugie wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buciki, idealne na letnią pogode:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama jestem fanką adidasów, świetnie nadają się do moich "leśnych wycieczek". Komunikat przy zamówieniu również mnie zaskoczył i nieco rozbawił ;) Lubię takie smaczki, zdecydowanie ocieplają wizerunek sklepu.
    Najbardziej przypadły mi do gustu biały model zamówionych przez Ciebie butów.
    Pozdrawiam,
    Samodiwa

    https://samodiwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie jestem fanka Nike, jesli chodzi o Adidasa, to tylko superstary. Obie pary jednak sa przyjemne dla oka i napewno zerkne na oferte sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty. Uwielbiam sportowy styl :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement