NEESS BAZA PEEL- OFF | paznokcie hybrydowe

19:42:00


Cześć Wszystkim,
  tak jak obiecałam jakiś czas temu na Instastory pokaże Wam jak działa nowość od marki https://neess.pl/ czyli Baza do manicure hybrydowego Peel- Off. I jak prezentują się mini buteleczki lakierów 4 ml. Tak jak wspominałam wcześniej moje paznokcie są teraz w agonalnym stanie, dlatego aby pokazać Wam kolory musiałam prosić o użyczenie swoich paznokci mamę i koleżankę za co im bardzo dziękuję, bo dzięki nim zobaczycie ostateczny efekt. 


Jest to zupełna NOWOŚĆ na rynku. Najbardziej zainteresowało mnie i pokusiło to, że do zmywania manicure hybrydowego przy użyciu tej bazy nie potrzebny nam aceton- a co za tym idzie? nie niszczymy swojej płytki paznokcia. WOW. Zaczynając od początku, przed nałożeniem bazy nie matowimy płytki tak jak robi się to przy zwykłych bazach- nie osłabiamy jej przez to. 
Bazę i lakier w kolorze "awantura o cappuccino" oddałam pod opiekę koleżance i to jej opinię Wam tu przedstawię. 



Na powyższym zdjęciu widać elegancką buteleczkę i numer koloru. Mniejsze opakowania mają to do siebie, że więcej ich zabierzemy w kosmetyczce a także cena jest niższa. Osobiście mi tylko dla domowych zabiegów większa nie jest potrzebna. Po prostu marnuje się bo i tak dość długo zużywam nawet tę małą. 
Zaczniemy od bazy, jest naprawdę cudowna. Lakier na nią nakłada się bez żadnych problemów, wysycha bez lampy dzięki temu ma jeszcze swoją lepkość. Najbardziej wszystkich jak i mnie ciekawiło jak to jest z trwałością i czy rzeczywiście tak łatwo odchodzi z paznokcia bez mocnej ingerencji w strukturę paznokcia acetonu. i TAK- koleżanka powiedziała, że po około dwóch tygodniach gdzieś tam siłą rzeczy delikatnie odprysł jej kawałek lakieru i do tego doszła ciekawość- spróbowała podważyć i FAKTYCZNIE lakier, top i baza odchodzą delikatnie jednym płatem z paznokcia. Brzmi niesamowicie, nie mogę się doczekać kiedy odbuduję trochę swoje i też użyję tej magicznej bazy.



Jeśli chodzi o kolor moim zdaniem delikatnie się różni od tego na buteleczce, nie jest takim typowym nudziakiem tylko wpada w pudrowy róż. Jednak to go nie dyskwalifikuje bo jestem ogromną fanką pasteli i delikatnych kolorów na pazurkach.


Teraz przekonacie się jak sprawdził się kolejny kolorek "NIEBIESKY".
Wykonałam go na paznokciach mojej mamy, niestety wszystko robione było w pośpiechu a zdjęcia w samochodzie dlatego nie są najwyższej jakości, ale sam kolor w sobie dokładnie widać. Osobiście sama zrobiłam sobie go u siebie bo kojarzy mi się ze smerfami i jest po prostu słodki i delikatny. Tu kolejny raz powiem, że jestem ZACHWYCONA z bazy PEEL OFF. Pierwszy raz się z nią spotkałam i chyba będzie ona dla mnie numerem #1 już na zawsze. Tak jak zawsze mam problem z moją płytką, często lakier hybrydowy sam odpadał mi po kilku dniach tak tu się trzyma. Jestem przekonana, że jest to zasługa właśnie tej bazy.
Do przemywania używałam cleanera, który również jest niebieski i nieziemsko pachnie. Jeżeli ktoś jest maniakiem ładnych zapachów tak jak ja to zdecydowanie polecam!

Wszystko utwardziłam TOPEM również z marki Neess i również jestem zadowolona. Tzn znów eksperymentowałam, kiedyś kupiłam sobie go sama kiedy były dostępne w Rossmannie i nie wiem czy ja gdzieś popełniałam błąd czy trafiłam na felerną serię, ale po nałożeniu kolor mi robił się matowy i ściągał się przy brzegach. Także to było moje testowanie po raz drugi i o dziwo nie działo się nic niepokojącego, jestem na TAK! Paznokcie bardzo mocno błyszczą, nic się nie ściąga i efekt wizualny jest zadowalający. A jeśli chodzi o połysk to dla mnie obowiązek, hybryda musi błyszczeć i być trwała 💙






You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nie testowałam tej bazy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz miała okazję ją zamówić to gorąco polecam!

      Usuń
  2. Bardzo zaciekawiła mnie ta baza! To bardzo praktyczny sposób ściągania hybryd których jestem fanka ;)
    Pastelkowy kolor bardzo mi się podoba !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o o o brakowało mi słowa "praktyczny" trafiłaś w samo sedno!

      Usuń
  3. Super ta baza!!! Kupię ją na pewno :) przydatny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, nie wrócę do zwykłej, którą trzeba utwardzać :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej bazie, chodź nie pierwszy raz słyszałam o firmie:) ciekawa jestem czy byłabym zadowolona z jakości tych baz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na pewno :) Ogólnie mam problem z moją płytką kosmetyczka powiedziała, że z natury mam tłustą i u mnie manicure hybrydowy wytrzymuje około tygodnia i wszystko odpryskuje. A przy tej bazie już mam ponad tydzień i ani jednego odprysku :)

      Usuń
  5. Nie miałam z tą bazą jeszcze bliższego kontaktu, jestem ciekawa jakby działała na moich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że zadowalająco! Mam ciężką płytkę jeśli chodzi o manicure hybrydowy a mimo wszystko zdaje mi egzamin na 6+

      Usuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement