Pędzle do makijażu DONEGAL | seria QAL

12:03:00

Witam Wszystkich,

  dziś opowiem Wam trochę o nowej serii QAL pędzli wypuszczonych przez markę Donegal. Aktualnie posiadam trzy z nich: do konturowania brwi, do konturowania twarzy i do blendowania. Ostatnio dodawałam relację na Instagramie o tym czym mnie zaskoczyły na pierwszy rzut oka, a teraz powiem o nich co nieco więcej. Pierwsze co przyciąga oko to bardzo modne i ozdobne marmurkowe rączki i złote skuwki. Klasa i elegancja w jednym. Na pewno będą wykończeniem nie jednej kobiecej kosmetyczki czy toaletki- jeśli chodzi o wygląd. Pędzle wykonane są ze syntetycznego włosia dzięki czemu nie podrażniają nawet wrażliwej skóry. Ich struktura jest bardzo delikatna dla każdego rodzaju cery. Wszystkie te pędzle możecie dostać na stronie http://www.donegal.com.pl/.



Zacznę od tego do konturowania- najbardziej przypadł mi do gustu. Już wam mówię dlaczego. Gdyby mu się przyjrzeć z bliska jego włosie jest typowo wymodelowane. Dzięki temu bardzo dobrze przylega do miejsc, które zazwyczaj konturuję czyli kości policzkowe. Jest dosłownie stworzony do tego, dlatego też produkt nie osadza się w jednym miejscu i nie tworzy efektu maski tylko możemy go równomiernie rozprowadzić. Współpracuje z produktami do konturowania na mokro i na sucho. Sama osobiście wolę robić to na sucho i mogę powiedzieć, że pędzel spełnił moje oczekiwania w 100%. Rozprowadzając produkt na kości policzkowej na pewno nie zrobimy smug, dlatego że trochę wklęsły środek pędzla fajnie rozbija produkt rozbijając go na całą konturowaną powierzchnię.

Na zdjęciu widać jego wyprofilowanie i sprężystość. Ogromnym plusem tych pędzli jest to, że mimo codziennego stosowania i mycia nie wypadają poszczególne włoski. Dosyć często spotykałam się z pędzlami, które przy powtórnym myciu po prostu traciły włosie w oczach, na pewno były dużo słabszej jakości i nie zrobione z dokładnością. Tu się z tym nie spotkałam i całe szczęście..uff.. Mogę naprawdę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona i pędzel do konturowania zagości w mojej kosmetyczce na dobre. 
Teraz przejdę do kolejnego- do blendowania. Na samym początku gdy go zobaczyłam myślałam, że jest do różu i tak naprawdę do tego by się też sprawdził. Nadaje się do nakładania produktów sypkich takich jak puder w kamieniu, róż czy rozświetlacz. Dzięki jego owalnemu kształtowi możemy zrobić tak zwany efekt rozmycia. Przez to nie powstają smugi czy plamki, a kosmetyk jest doskonale roztarty. Działa to pewnie na takiej zasadzie jak blendowanie cieni na powiece. Żeby makijaż nie był zbyt sztuczny i przerysowany to kosmetyki się rozciera alby uzyskać efekt delikatnego przejścia a nie odcięcia.

Dostaniecie go również na stronie http://www.donegal.com.pl/. Im dłużej używam tych pędzli tym bardziej jestem zakochana w ich wyglądzie i delikatności. 

Do pokazania wam został mi jeszcze ostatni pędzelek do konturowania brwi i tu niestety nie jest aż tak precyzyjny jak sobie go wyobrażałam. Spisuje mi się on bardziej do roztarcia i nałożenia produktu na łuku gdzie nie potrzebuję cieniutkiej kreski. Niestety jeżeli chodzi o wykonanie precyzyjnego początku brwi to dla mnie nie daje rady. Włosków jest zbyt dużo i są zbyt delikatne alby nawet ścisnąć je na cieniutki pędzel. Czyli używam go do rozcierania a jeżeli chodzi o precyzje sięgam po inny. Mimo tej jego wady, albo nawet nie wady a być może mojego przyzwyczajenia do cienkości niczym flamaster. To naprawdę też go lubię. Nie wiem czy to przez te ich marmurkowo złote piękno czy delikatne włosie, ale mają coś w sobie co naprawdę przyciąga i mimo, że wyciągam go tylko do rozcierania co mogłabym robić innym to i tak go używam. 




Jeżeli chodzi o całokształt to dla mnie MAGIA. Seria QAL zachwyca nie tylko wyglądem, ale również praktycznością. Ja na pewno będę polecać te pędzle dalej. Cena nie jest wysoka a jakość bardzo dobra. 
Jeżeli chcecie zobaczyć relację i być na bieżąco z nowościami zapraszam do mnie na https://www.instagram.com/ewciakkkk/

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajne pędzle :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jestem w trakcie poszukiwania dobrych pędzli a te wydają się świetne. :)
    Zapraszam do mnie : http://dejziiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że je zrecenzjowałaś bo faktycznie sa śliczne i kuszą ceną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydają sie być ciekawe, chociaż nie wyglądają na pędzle najlepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement