WIOSNO WIOSNO CHODŹ | daj uśmiech

15:03:00

Dosyć dawno mnie nie było, brak czasu, co raz więcej obowiązków i co raz mniej wolnych chwil.. Hmm czy oby tak jest na pewno? Czas mam, ale mam trochę mało weny. Przydałby się mocny energetyczny kop motywujący mnie do działania. Nie obiecuję póki co szybkiej poprawy i ponownego systematycznego blogowania. Na pewno do tego wrócę, ale chyba to jeszcze nie jest ten czas. Zaczęła się kalendarzowa WIOSNA i co?! Śnieg po kostki tuż za oknem. Nawet pogoda potrafi dobić mnie i sprawić, że po prostu mi się nie chce. Przyznam, że mam dość ciężki okres w życiu. Powiedziałabym, że PRZEJŚCIOWY.. ale jak to, trochę nie odpowiednie słowo. ZBYT mocne, ZBYT ciężkie. Po prostu w głowie mam za dużo nie dokończonych spraw, za dużo odpowiedzialności, za dużo planów, a nic nie układa się po mojej myśli.


Chyba czas się zawziąć i zrobić wielki powrót.

Tylko czy to takie proste? Tak samo jak ciężko jest skończyć z nałogiem tak samo nie łatwo jest ponownie zacząć systematycznie żyć. Jednak wszystko jest możliwe, wystarczy trochę samozaparcia. Jestem z tych osób, które zawsze wiedzą, że może się udać. UPARTA- trochę w tym zalety i wady. Jednak jak coś sobie zaplanuje to staram się to robić. Chyba czas wprowadzić kilka zmian i żyć tak jak chcemy my. Nie tak jak inni by chcieli. Trzeba robić to co wydaje nam się prawidłowe i to co prowadzi do naszego rozwoju. Pozwolę sobie przytoczyć słowa pewnego rapera: " Błędnie czułem, że jest w grupie siła, dzisiaj widzę, że a a a- siła jest tam gdzie i ja"  Dosyć często się o tym przekonujemy. Najlepiej liczyć na siebie, stawiać na swoje wybory i nie opierać się na innych.


Znając swoje możliwości, możemy dokonać wiele. 

Z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować wspaniałej blogerce Agnieszce, która sypie z rękawa dobrymi radami i zawsze wspiera jak tylko może. Wpadajcie na jej bloga, tam też pojawił się nowy ciekawy post: http://www.fashionbyfeather.com/


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Mam nadzieje, że siły ci wrócą i pokonasz wszystkie przeciwności! Życzę powodzenia w życiu jak i w blogowaniu.

    Zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie jak ty..
    Jakie precyzyjne kreski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci aby te wszystkie niepoukładane sprawy rozwiązały się w końcu po Twojej myśli :)
    PS: masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto wierzyć w swoje wybory i nie czekać na akceptację czy radę.sami wiemy co dla nas dobre. Ja wracam po kilku miesiącach przerwy :) lekko nie ma ale walczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie :D powroty zawsze są trudne, ale nie martw się, wszytko się ułoży i będzie lepiej niż kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy się czegoś mocno chce, wszytsko jest możliwe :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, ten śnieg za oknem był przerażający w pierwszy dzień wiosny! Co do tej weny, to rozumiem; sama mam jakieś dziwne hamulce do pisania i choć bardzo tego nie lubię, to nie chcę zmuszać się do stukania w klawiaturę. Piękne zdjęcia i jaka jakość, jejku! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement