#Codzienna pielęgnacja włosów | CAMELEO

18:11:00

Ostatnio wpadła do mnie paczka od Delia Cosmetics. Od jakiegoś czasu zaczęłam ją stosować. Paczka zawierała kosmetyki takie jak: szampon, odżywkę, maskę, płynną keratynę i jedwab. Wszystko z jednej serii Delia Cameleo SALT- FREE KERATIN do włosów zniszczonych. Zauważyłam sporą różnicę i wygodę przy stosowaniu do codziennej pielęgnacji właśnie kosmetyków tylko od jednego producenta, tylko z tej samej produkcji. Ułatwia to pracę, a jestem strasznym leniuchem jeśli chodzi o dbanie o włosy. Najlepiej szampon i już. Nauczyłam się trochę regularności. Do codziennej pielęgnacji używam szampon i odżywkę do spłukiwania. A podczas suszenia spryskuję włosy płynną keratyną i na końce nakładam jedwab. Natomiast staram się przynajmniej raz w miesiącu nałożyć maskę na kilka godzin i dać włosom odpocząć.  Płynną keratyną lubię spryskiwać także suche włosy. Do poprawy wyglądu. Przy użyciu takiej kuracji moje włosy są bardzo odżywione i niesamowicie delikatne. 


Na pierwszy ogień prześwietlę SZAMPON





Moim zdaniem dosyć ciężko jest oceniać sam w sobie szampon. Wydaje mi się, że warto skupić się na składzie a ten jest naprawdę DOBRY


  • Szampon bez soli
  • 0% parabenów i sztucznych barwników
  • Kerestore TM 2.0 - keratyna biomimetyczna - przenika włosy, przywracając elastyczność, gładkość i wytrzymałość, rekonstruuje zniszczone włosy i odbudowuje ich powierzchnię



Mycie sprawia przyjemność dzięki delikatnemu zapachowi wydzielanemu podczas tworzenia się piany. Ja go uwielbiam, ale polecam używać w połączeniu z resztą produktów z tej serii. Na pewno zobaczymy wtedy większe efekty.








Kolejna będzie odżywka do spłukiwania. Nazywam je "minutowe", ponieważ nakłada się na wilgotne włosy i trzyma od 1- 3 minut następnie zmywa. Lubię je najbardziej za raz po tych, których nie trzeba zmywać wcale. Jak już mówiłam jestem strasznym leniem jeśli chodzi o pielęgnacje włosów. Wracając do tematu odżywka keratynowa bez soli. To właśnie ona stała się moją codziennością.


Jej zalety według producenta to:

-Bezzapachowa odżywka o natychmiastowych efektach dla bardzo zniszczonych włosów
-Bez parabenów, sztucznych barwników i soli
-Zapewnia wyjątkowo łagodną pielęgnację delikatnych włosów i skóry głowy
-Aktywna keratyna, Kerestore 2.0 ™ , cudownie odbudowuje zniszczoną strukturę włosów, głęboko regeneruje włosy i wzmacnia ich warstwę ochronną
-Natychmiastowe efekty
-Efekt anty-frizz
-Ochrona cieplna
-Łatwe czesanie
-Wygładza włosy bez ob6ciążania
-Jedwabista miękkość i elastyczność
-Zdrowe, świecące włosy

Osobiście mogę się z tym zgodzić. Tylko, że nie potwierdzę efektu anty-frizz, ponieważ nigdy nie miałam problemu z puszącymi się włosami. No chyba, że w miejscu jakim przebywam jest bardzo suche powietrze. Ogólnie sprawuje mi się na 5+. Nie do końca wydaje mi się, że jest bezzapachowa. Być może to zapach szamponu mi się utrzymywał. Jednak lekki aromat odżywka też ma. Ogromny plus za łatwe rozczesywanie, jest to troszeczkę moja udręka. Poprzez rozjaśnianie włosów zaczęły się plątać. Więc gdy są mokre i przychodzi czas na rozczesywanie zaczynał się horror. Bez odżywki nie da rady!


W zestawie fajnie jest od czasu do czasu użyć czegoś mocniejszego czyli maski do włosów.



Tego typu kosmetyków nie używam codziennie. Raz do dwóch razy na tydzień. Moim zdaniem są to już silniejsze produkty i używanie ich codziennie strasznie by obciążało włosy. 

Od producenta wiemy tyle, że:Jest to keratynowa rekonstrukcja zniszczonych włosów 

-Profesjonalna jakość
-Innowacja oparta na Kerestore TM 2.0 -biomimetycznej keratynie
-Połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii
-Intensywnie regeneruje
-Doskonale pielęgnuje
-Zawiera kondycjonujący Softill
-Do spłukiwania


Kerestore TM 2.0 - biomimetyczna keratyna - docierając w głąb włosów, przywraca im elastyczność, gładkość i wytrzymałość oraz pozwala zrekonstruować zniszczone części włosa i odbudować jego powierzchnię
Kondycjonujący Softill - zapewnia idelną gładkośc i połysk

Wisienki na torcie zawsze zostawiam na koniec, a mianowicie jest to płynna keratyna w sprayu i jedwab o konsystencji oleju. To moje dwa ulubione kosmetyki z tej serii, ponieważ ich nałożenie nie zajmuje zbyt dużo czasu a efekt jest NIESAMOWITY. Mam mięciutkie i gładkie włosy natychmiastowo. Lubię takie produkty ze względu na szybkie działanie i estetyczny wygląd moich włosów.


Mi bardzo dobrze sprawdziły się te kosmetyki, uwielbiam ich działanie. Widzę dosyć mocną poprawę kondycji moich włosów i wizualnie lepszy wygląd. Polecam każdemu, kto ma zniszczone włosy i potrzebuje dogłębnej regeneracji.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie używam niestety żadnych innych kosmetyków do włosów niż typowo dermatologiczny, mam dziwną skórę głowy skłonną do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis, słyszałam o tych produktach, jednak sama z nimi nigdy nie eksperymentowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dostałam tą paczkę, świetne są te kosmetyki ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement