#karnawał z Delia | KOSMETYKI

11:06:00

Wiemy nie od dziś, że mamy akurat okres zwany KARNAWAŁEM. Od zawsze ten czas kojarzył mi się z balami, maskami, pięknymi makijażami i przebraniami. Lubię w tym czasie śledzić makijaże na różnych portalach społecznościowych. Dają mi one ogromną ilość inspiracji i uzbrajają w energię. Są po prostu ciekawe i inne niż na co dzień.

Dziś przychodzę do Was z moją propozycją makijażu wykonaną kosmetykami firmy Delia Cosmetics. Z marką znam się nie od dziś i mogę powiedzieć, że się zaprzyjaźniłyśmy. Cenię bardzo tę firmę za jakość i różnorodność w produktach. Czy chodzi o makijaż, pielęgnację twarzy, rąk czy stóp to zawsze spełniają moje oczekiwania.
Dziś pokażę Wam świetny zestaw kosmetyków na przygotowanie karnawałowego makijażu! Gwarantuję spektakularne i zaskakujące efekty. :)




Makijaż został wykonany następującymi kosmetykami:

1. Podkład Delia LUMI&HEALTHY w odcieniu 11 IVORY.
Wybrałam ten jaśniejszy, ponieważ jestem kobietą o jasnym odcieniu skóry.
Podkład wygląda bardzo świeżo. Jest lekki, ale mimo to dobrze kryje. Wytrzymał na mojej twarzy cały dzień, nie zmienia koloru i " nie wałkuje się "- za co ma ogromny  plus. Kolor dopasowuje się do mojej odcienia mojej cery i na pewno zostanie ze mną na dłużej.




Na powiekach mam karnawałowe kolory:


Cienie są bardzo mocno na pigmentowane i ku mojemu zdziwieniu nie osypują się. Wiadomo, coś tam zawsze poleci jakaś drobinka, ale nie są to straszne ilości. Ogólnie z rozprowadzania i utrzymania na powiece bez bazy jestem bardzo zadowolona.



Do utrwalenia makijażu użyłam pudru w kamieniu i do uwydatnienia kości policzkowych różu:


A do wykończenia tusz i miękka czarna kredka:

Więcej zobaczyć możecie na moim INSTASTORIES na Instagramie:








You Might Also Like

8 komentarze

  1. Fajnie opisane wykonanie tego makijażu. masz sposób niezły na pozyskiwanie pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten makijaż!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ale mocne oko. W takim kochana wydaniu jeszcze Ciebie ni widziałam!
    WIELKIE WOWOWOW!! mam nadzieje, że uda Ci się wygrać to wyzwanie bo wiem ile Cię kosztowało przygotowanie tego makijażu. Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! Również otrzymałam te kosmetyki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. It has so much interesting info dear love your makeup..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji korzystać z kosmetyków kolorowych od Delia. Podkład wydaje się ciekawy - lubię kiedy takie produkty mają lekką konsystencję i nie obciążają twarzy. Zastanawiam się tylko, czy produkt sprawdzi się do cery suchej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut oka odcienie cieni do powiek wydały mi się nieciekawe, a Ty stworzyłaś nimi piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Delii stosuje tylko henne do brwi:) Ale tych kosmetyków z chęcią wypróbuje

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement