ALOE LOTION | Emulsja aloesowa

17:11:00


Witam Wszystkich,
  ostatnimi czasy zaprzyjaźniłam się z produktami składającymi się z ALOESU. Zaczęłam od Holika Holika ( tymczasowo był na to szał ). Ten żel sam w sobie polubiłam, niestety nie zauważyłam po nim powalających efektów. Jest bo jest, nie ma to też jest dobrze. Całkiem niedawno odkryłam inny kosmetyk dzięki mamie. Znała konsultantkę marki FOREVER. Wcześniej tylko słyszałam o cudownym działaniu tych kosmetyków od koleżanek, z opinii internetowych. Tym razem postanowiłam je przetestować na własnej skórze- dokładnie:
 Aloe lotion | Emulsja Aloesowa. 


Ta emulsja ma konsystencję kremu bambino- bardzo delikatna i fajnie się rozprowadzająca. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby nałożyć go na twarz, dekolt i szyję- NIE ZAPOMINAJMY O TYCH CZĘŚCIACH CIAŁA. To dekolt i szyja starzeją się najszybciej więc trzeba je rozpieszczać. 


Jestem osobą, która nie przepada za różnego rodzaju kremami i innymi kosmetykami. Wydają mi się one zbyt mocno chemiczne, jestem zwolenniczką oleju kokosowego- był dla mnie rozwiązaniem na wszystko. Teraz zostaje mi go więcej bo służy do demakijażu, a emulsja do pielęgnacji.


Jeśli chodzi o zapach to nie jest wyrazisty, na pewno nie czuć go jak holikiholiki, wydaje się być bardziej stonowany i niewyczuwalny. Jestem wielbicielką mocnych zapachów, ale chyba wolę je w dzień na ubraniach niż wieczorem na twarzy. Dlatego mi jak najbardziej pasuje delikatna woń aloesu.


Jeżeli pod choinką znaleźliście pieniążki lub chcecie sobie zafundować prezent noworoczny to naprawdę polecam kosmetyki tej firmy. Są delikatne, skuteczne i lekko z wyższej półki jeśli chodzi o jakość.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. O kurczę, a ja się ostatnio zastanawiałam na holika..
    Hm.. chyba jednak wybiorę ten polski produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym nie została zbyt duża fanką tej emulsji, aloes ma charakterystyczny zapach i mi nie bardzo odpowiada, mimo, że rzeczywiście dobrze nawilża zarówno włosy jak i skórę :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/drawing-forever-in-my-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy ani jej produktów. Jak tylko będę miała okazję sięgnę po jakiś :) Wydają się być godne uwagi. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement