Piękne i zadbane stopy na lato | DELIA

08:53:00


Stopy to dość kontrowersyjny temat. Nie każdy lubi o tym rozmawiać czy też oglądać. Sama za tym nie przepadam, ale muszę się pochwalić odkryciem, które zmieniło moje podejście. Już zaczęłam nosić sandałki z odkrytymi piętami i nie mam w związku z tym żadnych kompleksów. 
O co chodzi..
Większość z nas boryka się z problemem zrogowaceń, nie jest to przyjemny temat i dużo osób trzyma to tylko dla siebie. Wydaje mi się, że znalazłam kosmetyki, które rozwiążą ten problem. Z czystym sumieniem polecam te produkty, bo znam ten ból. :) Tym razem na wakacjach cieszę się tym, że nie muszę nosić obuwia krytego. Już wam pokazuję o jakie produkty dokładnie mi chodzi.
UPRZEDZAM.. efekty są piorunujące, gdyby były takie próbki na pewno każdy kto ma problem kupiłby pełnowymiarowe kosmetyki, a dlaczego? DLATEGO, że działają już po pierwszym użyciu i efekt utrzymuje się długo. W sumie zabieg wykonywałam około tygodnia i do dziś nie zauważyłam pogorszenia stanu stóp. Mimo wszystko wyjeżdżam na wakacje i planuję powtórzyć zabieg.



Cały zestaw składa się z 5 produktów:
1. Kąpiel perełkowa
2. Peeling do stóp
3. Krem do codziennego stosowania
4.Maska do stóp regenerująca
5. Ekspresowy żel

Każdy z produktów za coś odpowiada, a połączenie ich tworzy jedną całość. Na odwrocie opakowań jest instrukcja o tym co po kolei użyć i w jakim czasie aby uzyskać 100% efekt. Na każdym z opakowań jest 1.0- 2.0 i inne, to pozwala użyć produktów w odpowiedniej kolejności. Każdy jest inny i zaraz o nich osobno.



kąpiel perełkowa to pierwszy z kroków całego zabieg. Perełki mają cudowny, odświeżający zapach. Mocznik, który zawarty jest w 45% w kuleczkach zmiękcza zrogowaciałą skórę, usuwa martwy naskórek i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. W takiej kąpieli moczymy stopy od 5 do 10 minut i przechodzimy do kolejnych działań.


Po kąpieli stóp jako drugi w instrukcji jest peeling. Nakładamy i masujemy przez kilka minut. Przez taki zabieg uzyskamy nawilżone i odżywione stopy. Dzięki drobinkom z pestek moreli i łupin orzecha włoskiego peeling ściąga zrogowaciały naskórek. Tuż po wykonaniu tej części przechodzimy do kolejnych kroków.


maska do stóp wygładzająco- regenerująca. W zestawie są dołączone jednorazowe skarpetki. Maska nie jest konieczna przy każdym zabiegu. Można ją użyć w późniejszym terminie aby utrzymać dobrą kondycję stóp. Możliwe jest nałożenie jej na noc bad po kąpieli stóp jako intensywny zabieg wspomagający.


Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń. Zawiera on naturalnie złuszczające kwasy hydroksylowe. Efekt w 15 minut. Żel jest bardzo silny więc trzeba go nakładać ze starannością, najlepiej w rękawiczkach. Używać go warto nie częściej niż raz w tygodniu ze względu na jego mocne działanie.


Krem- pianka do stóp. Bardzo lekka formułą do codziennego stosowania. Zawiera glicerynę i mocznik dlatego bardzo silnie nawilża i do tego tworzy warstwę ochronną, która zapobiega utracie wilgotności.
Uwielbiam tą serię i na pewno nie rozstanę się z nią za szybko. Bym powiedziała, że już nigdy. Wyprawia cuda z moimi stopami, dzięki temu mogę czuć się komfortowo i swobodnie a to jedna z ważniejszych codziennych potrzeb.

Całą serię można zakupić na stronie: https://sklep.delia.pl/
Przy okacji na blogu Delia: http://deliacosmetics.info/czas-dla-stop-z-good-foot-podology/ dowiecie się bardziej szczegółowych danych na temat każdego z produktów. 

A ja naprawdę polecam i WARTO! Chcecie piękne stopy na lato? Ten zestaw jest idealnym rozwiązaniem. Nie trzeba kosztownych zabiegów czy kosmetyków. Wystarczy zrobić sobie swoje małe spa w domu. Znacie te kosmetyki? Jakie są Wasze opinie na nie?


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Jestem z tych którzy nie przepadają za pielęgnacja stop, ale wiadomo - trzeba o nie dbać! Fajnie mieć do tego dobre produkty! I te na takie wyglądają ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. O świetny taki zestaw :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw cudowny ! również mam i jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Końcówka lata, ale o siebie trzeba dbać cały rok! Zapraszam na mój post który również jest właśnie poświęcony PIELĘGNACJI. https://mankowskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam, używam, polecam :) jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również otrzymałam te cudowne pudełeczko i jestem zadowolona z niego :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kompleksowa kuracja i ciekawe produkty :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement