DETAILS | Kobiece zabawki

12:19:00


Pędzle? Co kobiety widzą w pędzlach. Wydaje mi się, że jako pierwsze przyciąga wygląd możemy spotkać różne: fikuśne, kolorowe, z wzorkami i zwykłe standardowe. Jako drugie przyciąga praktyczność, są różnorodne: do rozcierania cieni, nakładania podkładu, pudru, różu i innych kosmetyków. Ułatwia to życie- nie trzeba brudzić rąk i spokojnie wszystko wcieramy tak jak chcemy.





Miętowy kolor przyciąga oko, a delikatne jasne włosie pozwala rozetrzeć cienie na oku wręcz w idealny sposób. Znajdziecie je na stronie:

W bardzo niskiej cenie, a do tego z kodem: RGEN mamy -10% na cały asortyment, ubrania.




Kolejna miętowa rzecz, która mnie urzekła to torebka. Mała podręczna torebeczka, która wbrew pozorom jest bardzo pakowana i kolorem pasuje do tegorocznego lata. Wykonana jest z bardzo solidnego materiału co widać na zdjęciach, jest niesamowicie mocna. Do każdej letniej czy już powoli jesiennej stylizacji będzie idealnie pasowała. A jej delikatne wykończenie kwiatem róży dodaje lekkiej wyrazistości.
Kupić ją możecie na stronie : ROSEGAL TOREBKA








You Might Also Like

10 komentarze

  1. AA <3 torebka mnie mega urzekła a pędzle na bank się sprawdzą w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile sie czeka na przesylke itp ? Napisz do mnie na fanpage Sladamikobiet lub na blogu co i jak
    Www.sladamikobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ukradłabym Ci te pędzle :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna torebka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pędzle, ciekawe jak się sprawdzają :) Osobiście nie lubię zamawiać na zagranicznych stronach, bo czekając na to, aż mi przyjdą mam wrażenie, że zniosę jajko XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh ta torebeczka jest urocza ! Absoutnie jestem zauroczona w motywach róży wiec tym bardziej mnie oczarowała :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczy pięknie się prezentują :) w tej torebce urzekły mnie haftowane wzory ;)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement