Styling on a summer evening

11:30:00

Witam,

dobrze się złożyło, że akurat w ten czwartek jest święto- mogę cieszyć się wolnym czasem i piękną pogodą. Wreszcie są porządne zdjęcia. 
Postawiłam na zwiewną beżową narzutkę i eleganckie sandałki w tym samym kolorze. Do tego koszula w stonowane kwiaty. Najlepiej czuję się w takich nie wyrazistych delikatnych stylizacjach. W sumie.. w tym sezonie kwiaty stają się co raz modniejsze, można do nich dobrać dodatki mocno eleganckie, jak i dopasować luźne codzienne ubrania.

PS. Mam króciutką, ale ważną wiadomość dla moich czytelników. Ze względów technicznych i niemożliwości dodawania postów musiałam zmienić nazwę bloga. Mianowicie z ewciakkkk zmieniło się na ewciakkkkkk. Dodane tylko dwie literki "k", ale znacząca zmiana, ponieważ stary link się nie otworzy.



KOSZULA- ROSEGAL | NARZUTKA-  DRESSLILY  | SPODNIE- ROSEGAL | BUTY- Born2be




Przy okazji możecie pooglądać sporo zdjęć. Ten post zaopatrzony jest głównie w fotografie.
Korzystając z chwili powiem, że posiadam aparat NIKON D3200 i chyba sporo namieszałam w ustawieniach bo nie mogę dojść z nim do ładu, aby uzyskać wystarczającą ostrość zdjęć. Może ktoś ma dla mnie jakieś rady na co powinnam zwrócić uwagę. Tak, tak.. wiem, że lustrzanka to nie zwykły aparat cyfrowy i nie wystarczy klikać żeby zrobiło zdjęcie. Lustrzankę posiadam już kilka lat i wcześniej, że tak powiem miałam cierpliwego nauczyciela. Z moją pamięcią jednak wszystkie cenne rady mi się wymazały.











You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetna stylizacja zwłaszcza na takie dni podczas których do końca niewiadomo jaka jest pogoda i co na siebie włożyć. Raz wieje wiatr, za pięć minut duchota.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zestawienie- wyglądasz uroczo z klasą :)
    Strasznie podoba mi się narzutka :) a buty tego rodzaju kocham- mam już 4 pary <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są super! Też uwielbiam stylizacje tego typu :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka i galdiatorki- sama dumnie bym chodziła <3
    narzutka bardzo fanie urozmaica calość, wprowadza nieco zamieszania :D
    swietnie wyglądasz :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, wiadomo mamy lato ale też nie zawsze jest gorąco :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto Ci robi zdjęcia? Jakiś zawodowy profesjonalista? Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawodowy to może nie, ale koleżanka, która zawsze mi robi i na pewno wkłada w to swoje serducho żeby wyszło dobrze :)

      Usuń
  8. Koszula bardzo mi się podoba, ostatnio szukam takich :) Z chęcią sobie taką zamówię :D Jeżeli chodzi o ostrość, to też mam lustrzankę Nikona, tylko, że D5200 i nie mam problemów z ostrością. Ustawia się ona automatycznie :D Może przełączyłaś na manualne ostrzenie "obiektywem"? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście wolę manualne, ale nie. Już znalazłam swój bląd, źle sterowałam osłoną :)

      Usuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement