EVELINE | Bazy pod makijaż

17:35:00

Dziś trochę kosmetycznie na moim blogu.
Od zawsze byłam przeciwna bazom i innym dodatkom do podkładu. W zupełności jako utrwalacz wystarczał mi sypki puder. Ostatnio odkryłam bazy pod makijaż, które są teraz bardzo na czasie. Podczas promocji w Rossmannie widziałam jak w mgnieniu oka znikają z półek. Teraz sama przychodzę do was z recenzją dwóch- zupełnie innych baz, ale od te same firmy.
W ostatnim czasie wyszły one jako nowość na nasz rynek i dlatego jestem bardzo szczęśliwa, że właśnie teraz mam okazje je przetestować.


1. Jako pierwsza będzie: BAZA POD MAKIJAŻ FULL HD ROZŚWIETLAJĄCO- WYGŁADZAJĄCA.


















Samo opakowanie już rzuca się w oczy. Jeśli chodzi o bazy, które dziś pokaże to ta jest zdecydowanie moim faworytem. W lato uwielbiam wyglądać świeżo i kiedy moja cera jest rozświetlona. Mam wrażenie, że baza jest bardzo lekka i szybko się wchłania. W kolejnych krokach zrobienia makijażu nie ma żadnych problemów. Podkład rozprowadza się bezproblemowo, a do tego wydłuża się jego utrzymanie bez żadnych ubytków podczas całego dnia bez poprawek.








Jeśli chodzi o kosmetyki od firmy Eveline to szczerze mogę powiedzieć, że bardzo je lubię i mam pełno produktów od nich. Głównie poznałam się z firmą od wyprodukowania odżywki 8w1, od wtedy wiedziałam, że z inną się aż tak nie polubię. Jednak o odżywkach w osobnym poście.
+ na teraźniejszą pogodę jest to, że baza jest SPF10, czyli w jakimś nie dużym, ale w jakimś stopniu chroni przed słońcem i szkodliwym działaniem UV. Dla mnie jest to ważne, zbyt dużo słońca bez ochrony źle wpływa na skórę mojej twarzy. Cena w sklepie to ok. 30 zł. Jednak jak za taką kwotę warto kupić, na pewno nie pożałujecie. Ta baza stała się nie odłączną częścią mojego codziennego makijażu.




2. BAZA POD MAKIJAŻ EVELINE FULL HD..

To druga baza, która czekała na swoją kolej w testowaniu. Nie jest ona dla mnie odpowiednia na co dzień. Używać jej mogłabym tylko na jakieś większe okazje. Chodzi mi o to, że w porównaniu z moim podkładem cały makijaż staje się "ciężki". Wydaje mi się, że jeżeli ktoś używa lekkiego podkładu to akurat ta baza sprawdzi się idealnie. + ma podobne działanie do zielonego korektora. Kryje przebarwienia. 



Baza na pewno wygładza i ujednolica koloryt cery. Barwa jest zielona, ale po rozprowadzeniu na twarzy zlewa się z kolorem skóry.














You Might Also Like

7 komentarze

  1. Wow wspaniałe nowości makijażowe :D !
    Akurat to nie są akurat produkty dla mnie, ale znajdą się Panie, które będą zachwycone !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tych baz, ale obie nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona baza jak najbardziej myślę że przypadnie mi do gustu, lubię Dos mocne wygładzenie i poprawienie kolorytu ponieważ mam problemy z przebarwieniami. Chętnie wypróbuje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam bazy, ale chyba czas zacząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracujesz w urzedzie pracy? Dobrze poznałam? :D nie byłam pewna i wstydził am się zagadać i teraz żałuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kochana, pisz na facebooku jak coś :) W biurze, ale nie w urzędzie pracy.

      Usuń
  6. Ta druga zdecydowanie jest dla mne bo niestety po leczeniu hormonalnym zmagam się z zaczerwieniami na twarzy trądzikiem róowatym, więc taka baza byłaby idealna. AKtualnie używam bazy soraya i odkąd się zoorientowałam , że tak świetnie bazy działają, nie wyobrażam sobie ich nie używania hhahaha. Własnie czytam siążkę o szkodiwym działaniu UV i chyba już nigdy się nie będe opalać :( Buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement