3 rocznica sklepu ZAFUL | KONKURS

14:05:00


Hej,
dziś pokażę Wam kilka perełek z górnej części garderoby od ZAFUL.  Na samym dole pokażę Wam wzmiankę o ogromnym konkursie organizowanym właśnie przez ten sklep. Teraz przejdziemy do zdjęć, postawiłam dziś na minimalistkę jeśli chodzi o tekst a skupię się na pokazaniu kilku bluzeczek. :)


KOSZULKA Z CHOKEREM | ZAFUL







BIAŁA KOSZULA| ZAFUL




BORDOWA KOSZULKA | ZAFUL




STRÓJ KĄPIELOWY | ZAFUL




A TERAZ KONKURS:


TU ZNAJDZIECIE CIEKAWOSTKI NA STRONIE : ZAFUL ROCZNICA

KONKURS ODBYWA SIĘ NA BLOGU SKLEPU: TUTAJ- klik

1. ZASADY:
- Trzeba zaobserwować bloga podanego wyżej i YOU TUBEINSTAGRAMA
- Kliknij na 1 dowolne zdjęcie, aby wziąć udział w konkursie. 
- Wróć do wpisu na blogu zaful, zostaw w komentarzu swój nick z Zaful: @xxx i nazwę wydarzenia, do którego przystąpiłeś. W komenatarzu umieść także moją nazwę @ewciakkkk



Co tydzień zostanie ogłoszony numer szczęścia. 
Każdy zwycięzca wygra po $100 do wykorzystania w sklepie Zaful.




Czas trwania konkursu: 08.06-20.06.2017r.

Uwaga! Zwycięzcy zostaną wybrani tylko ze zweryfikowanych kont użytkowników. Powodzenia!


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Cudowne rzeczy wybrałaś i świetna sprawa z tym <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się zdecydować co mi się bardziej podoba, ta bluzka z haftem czy koszula w usta, obie rzeczy świetne!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, beautiful haul!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo fajna koszula w usta :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To najlepszy sklep! Super rzeczy. Powodzenia wszystkim :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza bluzka mi się podoba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula bardzo mi się podoba, już teraz wiem gdzie szukać takich koszul :D Ta bordowa bluzka też cudowna, jednak jak dla mnie za duży dekolt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moja droga ta w usta:D

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement