Etui na telefon | Etuistudio.pl

14:39:00

WITAM WSZYSTKICH,

W ostatnim czasie przyszło do mnie etui ze strony http://etuistudio.pl/, z którego jestem bardzo zadowolona bo kojarzy mi się z czymś interesującym. Mimo, że podobno pawie pióro przynosi przysłowiowego pecha, to całe szczęście nie wierzę w takie przesądy i wolę patrzeć na wygląd wizualny.


Zawsze do mojego telefonu staram się wybierać mocne obudowy. Wiadomo, chodzi mi o ochronę przed zniszczeniami czy upadkami, które przyniosą wysokie straty. Czeka mnie jeszcze założenie nowego szkła na szybkę, ale to inną drogą... Wracając do tematu to na zdjęciach poniżej można zobaczyć precyzyjne wykonanie i trwałość materiału. Podoba mi się to, że etui chroni głównie boki telefonu, a można zauważyć, że górna i dolna część są odkryte. Mimo wszystko też są chronione, ponieważ warstwy boczne, które delikatnie odstają osłaniają te części telefonu przed zniszczeniem. Przy okazji bardzo nie lubię jeżeli mam problem, że przez inne pokrowce jest problem z włożeniem ładowarki czy kabelka do słuchawek, tu tego nie ma na pewno. Można spokojnie używać dodatków niezbędnych do telefonu bez ściągania etui.


Przy okazji wspomnę może trochę o tworzywie. Jest to twardy plastik, dlatego dolega do telefonu i nie odkształca się przy ściąganiu i zakładaniu. Więcej o obudowie możecie poczytać pod tym linkiem : http://etuistudio.pl/glowna/1951-etui-pawie-piora-iphone-5c-obudowa.html?search_query=paw&results=142















You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ależ mi się podoba to etui. Chorowałam na podobne, i nie mogłam znaleźć. Jest naprawdę świetne! Z resztą jak pisałaś... Jest to dobra ochrona telefonu, ale tylko wtedy, gdy obudowa jest prawidłowo zrobiona. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałem o przesądzie z pawim piórem. Bardzo ładne ale ostatnio zastanawiam się na etui z sływającym brokatem :)


    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Etui jest naprawdę prześlicznie! Fajnie, że trafiłam na Twojego posta- mam w planach zakup etui na nowy telefon i rozglądam się po wielu stronkach szukając czegoś solidniejszego :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne etui!
    Osobiście wole gumowe, bo już miałam dużo plastikowych i nie wiele czasu przetrwały...

    http://www.merloczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement