DZIEŃ MAMY TUŻ TUŻ.. | jaki prezent?

16:39:00

Co roku większość z nas zadaje sobie te same pytanie, jaki prezent dać mamie, żeby podziękować jej za kolejny rok wytrzymywania i cierpliwości do nas. Zawsze zadawałam sobie pytanie czy może jest coś co jest jej potrzebne? W tym roku postanowiłam dać coś co będzie od serca i zawsze będzie jej przypominało o tym jak bardzo jest ważna dla mnie i dla mojej siostry. Postawiłyśmy na deskę kuchenną, dlaczego? Wygląda świetne to po pierwsze, po drugie jest praktyczna, a przy okazji tak jak wspomniałam dzięki grawerom zawsze gdy tylko na nią spojrzy na pewno na jej twarzy pojawi się uśmiech. :)

Prezent dla najwspanialszej kobiety jaką znam  (mojej mamy) kupiłam wraz z siostrą na stronie eprezenty KLIK





Jestem pod ogromnym wrażeniem i jestem w 100% pewna, że mamie się spodoba. Wygląd i estetyka na 6+, ale do tego mocne wykonanie i oryginalność. Precyzja mnie zaskoczyła, na pewno wymaga zrobienie takiego cuda ogromnej cierpliwości.


Przy okazji zauważyłam wraz z siostrą, że na stronie eprezenty jest sporo świetnych personalizowanych pomysłów na prezent, a przypominam, że już tuż tuż dzień dziecka, ojca i kolejne okazje gdzie można podarować kogoś prezentem wywołującym uśmiech.



Wydaje mi się, że na dzień taty śmiało możemy zaopatrzyć się w jakiś oryginalny prezent :)








You Might Also Like

8 komentarze

  1. Prezent super! Tylko czy... oby na pewno zdążyłby dojść? Ja w tym roku postawiłam na kwiaty :) z dostawą pod drzwi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pomysł też super, powiem Ci, że kurierem na pewno zdąży :)

      Usuń
  2. Piękna !!! No jak dziś ktoś zamówi to na 26 na 100% dojdzie o ile wyślą jutro ;).
    Myślę że taka deska dla każdej gospodyni będzie idealna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) mega rzecz :)
    Zapraszam do siebie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mamcia zawsze cieszy się z pieknęgo bukietu kwiatow :) Ale ten pomysl jest mega fajny, jeszcze taki podpis, bardzo kreatywnie :D


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super prezent! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, nigdy czegos takiego nie widzialam! Ten napis jest super. Mama na pewno sie ucieszy. Ja dla mojej mamy zamowilam kwiaty w boxie. Zazwyczaj kupujemy z siostra kwiaty lub świece z Yankee :) buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement