weekend | CAT

10:43:00

Rozpoczynamy weekend, dwa dni spokoju. Ostatnio dostaję tyle paczek, że chyba listonosz już nie daje rady. Tak samo jak ja, nie wiem w co mam włożyć ręce, od czego zacząć. Dziś pokażę wam bluzę od http://www.gamiss.com/.
W kopercie był również lakier hybrydowy,  ale do niego podam link, ponieważ jest mnóstwo kolorów do wybrania więc warto się z nimi zapoznać. Póki co nie mogę powiedzieć nic o trwałości, a dlaczego? pękła mi większość paznokci, więc zaczynam od zera. Na pewno jak już wypróbuję to dam znać jak się trzyma.
Na bluzie pojawił się motyw kota. Wybrałam ją, ponieważ jestem straszną kociarą i już niedługo kolejna nowość na blogu z kocim motywem, ale o tym w przyszłym tygodniu. Tym czasem zapraszam na zdjęcia i do poklikania w dwa linki, które podświetlą się na różowo poniżej :)







You Might Also Like

10 komentarze

  1. świetna bluza,fajnie że kot nie zajmuje całej jej powierzchni przez co tworzy genialny efekt. Po samym kliknięciu linku zauważyłam,że sklep wgl posiada bardzo interesujące ubrania, także zawsze jakaś pożyteczna informacja na okres gdy w końcu będą pieniądze. W bluzie wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza przeurocza! Pozatym świety post :)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie na nowy post o produktach Semilac:
    http://puuudi-blog.blogspot.com/2017/03/zamowienie-semilac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka kicia <3
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta bluza. Ciekawe czy lakier hybrydowy z tej strony trzyma długo się na paznokciach. Kiedyś dostałam od nich przesyłkę i byłam zadowolona :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś cieszyć się tymi paczkami :D
    Bluza jest przecudowna, ten Twój uśmiech też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale podoba mi się ta bluza, jest niesamowita tak uroczo się w niej przentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement