Wiosna | Spring

08:09:00

Dziś stylizacja typowo wiosenna, wtedy kiedy jeszcze nie jest za ciepło, ale też nie jest zimno. Na sobie mam czerń i szarość. Podpasywało mi łączenie takich kolorów, jest to eleganckie a za razem nie przesadzone. Poniżej pojawią się linki, gdzie można zakupić poszczególne części mojej dzisiejszej garderoby. Dzięki temu, że pogoda sprzyja to najprawdopodobniej co raz więcej zdjęć będzie wykonywanych na świeżym powietrzu.
W poprzednim poście obiecałam motyw kota.Tak ,tak, tak pojawi się, ale w którymś z kolejnych. Łatwo nie odpuszczam więc na pewno będzie, a  teraz zapraszam na zdjęcia nie skomplikowanej stylizacji :)

               Torebka | Dresslily

                      Sweterek |Sammydress
              Spodnie | Bershka
    Buty | CCC
                Ramoneska | Shein








You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ale zapachnialo wiosna :) jest cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. takie nieskomplikowane stylizacje są najlepsze! :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie wiosna :) Ja poproszę więcej kolorków jednak ;) Zegarek boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje tą muszę pokazać mojej dziewczynie, ona lubi taką czerni i szarości. Więcej takich udanych sesji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowny sweterek! :O
    Piękna stylizacja - prosta i bardzo wiosenna :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka i Ramoneska zdecydowanie NAJ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie, wiosennie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za inspirację :D wahałam się czy kupić sobie taką kurteczkę, ale jak zobaczyłam ją na Tobie to już wiem, że kupuję od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za inspirację ;D zastanawiałam się, czy kupić taką kurteczkę ale kiedy zobaczyłam ją na Tobie to chcę od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement