Relaks z Yankee Candle | NOWA KOLEKCJA

08:22:00

Dziś na spokojnie, mam do pokazania wam moje ulubione pachnące woski od Yankee Candle, a mianowicie najnowszą kolekcję. Możemy je kupić na stronie: https://www.candleonline.pl/. Składa się ona z 4 zapachów, które za chwile wam przedstawię.
Już kiedyś opisywałam kilka z tych zapachowych wosków, moim zdaniem są jednymi z lepszych na rynku. Moja opinia pewnie kierowana jest szeroką gamą zapachów, jest ich naprawdę mnóstwo, a każdy z nich przywołuje jakieś wspomnienia.
Opisze wam zapachy z serii COASTAL LIVING.



Na pierwszy ogień pójdzie COASTAL LIVING - jest to bardzo świeży zapach. Wosk o intrygującym zapachu soli morskiej, lawendy i nadmorskich kwiatów z mchem i koralowym piżmem. Wszystkie składniki idealnie się łączą dając delikatny zapach kojarzący się z latem i plażą :) Jako pierwszy znalazł się on w kominku, mogę powiedzieć, że zapach utrzymuje się do kilku godzin.
Mała rada: Nie trzeba wkładać całego wosku na raz, można podzielić go na 4 kawałki i po godzinie lub dwóch dosypywać kolejne połówki. To zwiększy intensywność aromatu.


Na drugim miejscu będzie GARDEN BY THE SEA.Wosk o kwiatowym zapachu kwitnącego ogrodu ze świeżą nutą morskiej bryzy.Uwielbiam mocne zapachy, dlatego ten jest u mnie na kolejnym miejscu. Jest bardzo intensywny. Tak jak poprzednik długo się utrzymuje. Jestem maniaczką zapachów, najlepiej jakby wszystko pachniało, wtedy nabieram sił na obowiązki. Przy tym kwiatowym zapachu nabieram motywacji na dzień.



Trzecie miejsce DRIFTWOOD.Wosk o subtelnym, drzewnym zapachu konarów nasączonych morską solą i schnących na słońcu, wzbogacony o nutę eukaliptusa i lilii wodnej. Ma piękny kolor i obrazek na naklejce, od razu mi się spodobał. Zapach jest jeszcze lepszy, bardzo specyficzny. Trochę kojarzy mi się z męskimi perfumami.



Ostatni to SEA AIR.Wosk o orzeźwiającym, letnim zapachu morskiej wody, słonego oceanicznego powietrza, róż i drzewa sandałowego. Jest bardzo świeży i delikatny. Jego zapach przypomina świeżo wywieszone pranie po płukaniu w ulubionym płynie.


Wszystkie zapachy bardzo przypadły mi do gustu. Ich sława i rozpoznawalność jest jak najbardziej uzasadniona. Osoby, które jeszcze nie próbowały wosków to bardzo je polecam, przecież każdy potrzebuje chwili relaksu przy zapachach kojarzących się z najlepszymi wspomnieniami.





You Might Also Like

5 komentarze

  1. sea air to faktycznie taki "praniowy" zapach wczoraj go paliłam i jakoś bez rewelacji. Ten drzewny jak na razie najlepszy trochę przypomina mi sól morską tyle że ta słodycz drzewna jest bardziej wyraźna.
    Nie wiem jak COASTAL LIVING i GARDEN BY THE SEA mi sie spodobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam woski Yankee Candle i mam sporą kolekcję. Tych zapachów jeszcze nie mam, zaciekawił mnie "GARDEN BY THE SEA". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię zapachowe świeczki, ale kiedyś słyszałam, że nie są zbyt dobre dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super musza być te woski :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy prezentują się całkiem fajnie, nie wiem czy nie zakupię któregoś :3
    https://xxitisallinmyhead.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement