black, black

09:53:00


Znów czerń, chyba pochłonęła mnie na maxa. Niedługo kończy się luty, a w moim mieście znów prószy śnieg. Przeraża mnie to, ale wiadomo, że na pogodę to ja nie mam wpływu.
Już niedługo zbliżam się do 3 lat prowadzenia bloga. Pierwszy post na nim jest teraz z innego miesiąca, ale początek miałam w kwietniu 2015 roku. Niestety później dopadły mnie wątpliwości i zrezygnowałam. Całe szczęście w lipcu wzięłam się w garść i zaczęłam tworzyć nowe wpisy i tak co raz więcej i więcej i jest! Mój blog z dnia na dzień się rozwija, jestem bardzo dumna z tego, że go mam. Z postu na post uczę się co raz więcej, zdobywam co raz większą ilość czytelników i stałych obserwatorów. Widzę po komentarzach, że inni też zauważają to, że radzę sobie co raz lepiej i staram się dodawać wpisy jak najczęściej i dopinać je na ostatni guzik.

Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim, którzy wytrzymują ze mną już te kilka lat i dają radę :)

Przy okazji zapraszam na instagrama:








You Might Also Like

7 komentarze

  1. Piękny wynik - życzę kolejnych lat, pełnych sukcesów! :) najważniejsze to robić to, co sprawia nam radość :)
    Ja swojego bloga nr 2 prowadzę od kwietnia 2016, ale rozwój jest widoczny z każdym kolejnym miesiącem :) trzymam za Ciebie kciuki :)
    PS.: W czym obrabiasz zdjęcia? Photoshop? :)

    www.lifestylebypw.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną koszulę, ładnie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wciąż z nami jesteś :) Bardzo pasuje Ci ta pomadka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w czerni! Życzę kolejnych pięknych lat w blogowaniu.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement