smile is the key :))

12:10:00

11/01/2017

Dopiero co zaczął się nowy rok a już prawie połowa stycznia. Ten czas bardzo szybko leci. Za oknem zima, mrozy ciągle trzymają, dlatego dalej dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest ciepła herbata i koc. Dziś się trochę poświęciłam, postanowiłam zrobić kilka zdjęć na powietrzu, to fakt trochę zmarzłam, ale zrobione. Na sobie mam ubrania od Shein, niżej podam wam linki do poszczególnej rzeczy. Mimo, że urodziłam się w grudniu to bardzo, bardzo nie lubię zimy. Męczy mnie ciągły chłód, wolałabym siedzieć w ciepłym i korzystać z długich dni. Teraz czas strasznie szybko leci, w godzinach popołudniowych już robi się szaro co motywuje mnie tylko do spania. Na taką pogodę dobre są wszelkiego rodzaju swetry i ciepłe bluzy.

Bluza- KLIK | Sweterek- KLIK







You Might Also Like

18 komentarze

  1. Doskonale kochana Cię rozumiem,bo ja też zdecydowanie ciepłolubna jestem :) hehe
    pomimo zimna, zdjęcia wyszly pięknie, a Ty radośnie :)

    bardzo podoba mi się sweterek- sama uwielbiam takie włochacze <3
    super wyglądasz :)

    19,99$, 9,99$
    mogę prosić rownież o kliki ? :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek:) i piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza Alien jest po prostu przeurocza! Uwielbiam ten motyw!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/zote-rady.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tego typu bluzy ^^ gratuluje odwagi, ja bym kurtki nie ściągnęła za nic w świecie hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam! nie wyszłabym z domu, żeby porobić zdjęcia w samej bluzie czy sweterku, absolutnie bym zmarzła. ;) a bluza fajna, podoba mi się bardzo. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie ty masz piękne włosy <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pięknie, zarówno w bluzie jak i sweterku :) ja całkiem dobrze znoszę zimę :) chociaż męczy mnie ubieranie się w kilka warstw odzieży :) nie martw się kochana, z każdym dniem bliżej do wiosny :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każdy ma swoją ulubioną bluzę na zimne dni :) świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam chyba identyczny sweterek ;) uwielbiam takie włochacze ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia , outfit ze sweterkiem szczególnie przykład mi do gustu , pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement