#Neess- moje paznokcie hybrydowe

09:24:00



Postawiłam na jeden kolor w celu sprawdzenia trwałości lakieru bez żadnych dodatków. Na sobie mam bazę od Neess, 2 warstwy lakieru i top.
Krycie jak widać na zdjęciach przy dwóch warstwach nie jest idealne, na pewno nie zakrywa w 100%, ale też nie jest złe. Jak dla mnie takie 7/10. W tych lakierach podoba mi się zmywanie, kiedyś z innymi lakierami miałam straszny problem. Tu nie ma go wcale, wystarczy chwila pod acetonem i wszystko idealnie schodzi bez niszczenia płytki paznokcia.
Za jakiś czas wstawię edycję postu wraz z podsumowaniem jak długo lakier się utrzymywał.  
Wszystkie te  produkty znajdziecie na stronie: https://neess.pl/
Do utwardzania lakierów mam zwykłą lampę 36 W. Słyszałam od dziewczyn, że jeśli chodzi o inne lampy mają problem z utwardzaniem.









You Might Also Like

11 komentarze

  1. Sama robisz paznokcie ? Podziwiam. Bardzo estetyczne wpisy, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny jest ten kolor :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek genialny, ja jakoś nie mam czasu ostatnio nawet zrobić paznokcie :(
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor :) bardzo podobają mi się hybrydy i coraz częściej zastanawiam się nad zainwestowaniem w sprzęt do ich robienia :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne masz te pazurki :) Kolor mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo aż poczułam wiosnę patrząc na ten kolor :D ale wolę semilaci bo lepiej kryją przy dwóch warstwach

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement