Christmas time

11:05:00

Już za równiutki miesiąc zaczynają się Święta Bożego narodzenia. Dziś trochę o tym co ja sądzę o tym magicznym czasie zazwyczaj spędzanym z rodziną. Osobiście uwielbiam święta, a bardziej od nich samych przygotowania. Najlepsze co może być dla mnie to robienie prezentów, satysfakcję daje mi uśmiech innych. Bardzo lubię gdy w zimowe wieczory na budynkach jest pełno kolorowych lampek i świątecznych ozdób- wydaje mi się, że ten szczegół bardzo wprowadza w nastrój świąteczny, przy okazji miło się patrzy na kolorowe światełka. Wiele osób czuje święta jak już choinka jest ubrania, oczywiście lubię ją, lubię na nią patrzeć, ale nie za bardzo lubię ją ozdabiać i nie mam pojęcia dlaczego. Ogólnie nie wyobrażam sobie Świąt spędzonych nie z rodziną, rodzina musi być i tyle. Jeśli chodzi o wigilijną kolację to jedyne za czym nie przepadam to dzielenie się opłatkiem. Czekam na Święta i wiem, że będzie to miły czas spędzony z rodziną✨✩✨✩

insta: ewciakkkk




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Podoba mi się ten wpis 👍 ale uważałabym na powtarzanie wciąż tych samych ałów, bo w nadmiarze sprawiają czasem, że post staje się nudny. Jeśli chodzi o układ graficzny, to lubię, gdy tekst w jakimś fragmencie jest ''przecięty" jakimś zdjęciem i potem idzie dalej treść, wtedy łatwirj się go czuta. Nie mniej jednak podoba mi się to, jak piszesz, więc postaram się zaglądać częściej 👍
    maksimilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szalenie pozytywne zdjęcia. :) u mnie w tym roku Święta mogą nie być zbyt wesołe, bo nie wszystko dobrze się układa. ale też zwykle je lubię, a z przygotowań najbardziej mnie zawsze cieszy pieczenie pierniczków i lepienie pierogów w Wigilię. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!! ;D
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wesołe, świąteczne zdjęcia :D
    Ja rownież uwielbiam przygotowania <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta to czas wspólnej pracy i zarobków :)

    www.youboost.pl - zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwielbiam robic prezenty! Swietne zdjecie :)
    zapraszam na nowego posta o amerykanskich tradycjach podczas Swiat Bozego Narodzenia oraz przepiekne zdjecia z NYC w tym magicznym czasie <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/11/its-beginning-to-look-a-lot-like-christmas-3/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement