GDZIE ZDOBYĆ LINKI- dlaczego warto z tego korzystać dla dobra bloga?

09:30:00

Hej,
dziś powiem Wam trochę na temat tego jak zdobywać darmowe linki do naszego bloga, skąd sama zdobyłam taką wiedzę i co o tym sądzę.
 


Skąd ja posiadam taką wiedzę? Szukałam dużo w Internecie i znalazłam artykuł, który odpowiedział na wszystkie moje pytania i przy okazji pokazał mi sporo sposobów na pozyskanie takich linków do bloga.Poradnik  na http://www.youboost.pl/ napisał Łukasz Wudyka, a tu mam dla was link z tym artykułem: LINK- KLIK.

Moim zdaniem jest to świetna sprawa, a dlaczego? Zdobycie wiedzy o tym jak pozyskać darmowe linki pomoże nam w reklamie naszego bloga. Na początek może wydawać się to trudne do zrozumienia, ale wystarczy poczytać, wypróbować kilka sposobów i samo wejdzie w nawyk poszukiwanie co raz to nowszych metod pozyskiwania linków. Moją radą jest przeczytanie całego artykułu, mimo, że zawiera naprawdę długą treść to zapoznanie się z nim od początku do końca pozwoli wybrać nam dla siebie odpowiednią metodę, przecież nie każdy musi użyć wszystkich. W całym tym świecie marketingu istnieje również płatne zdobywanie linków, nie wymaga od nas to poświęcania aż tak sporej ilości czasu jak przy pozyskiwaniu linków samodzielnie. Hmm.. od razu nasuwa się pytanie po co wysilać się samemu jak ktoś może zrobić to za nas? Dla mnie odpowiedź jest prosta, my sami znamy naszego bloga najlepiej i to my wiemy gdzie najlepiej się reklamować, a przecież nasza strona jest dla nas ważna i od czasu do czasu warto poświęcić jej choć odrobinę czasu. Dzięki temu, że sami spróbujemy, po drodze do sukcesu na pewno nauczymy się wielu potrzebnych wskazówek jeśli chodzi o reklamę naszego bloga, a przy okazji może wpadną nam do głowy nowe pomysły na rozwijanie naszej strony.
Nawiązując do artykułu, na początku ciężko mi było wciągnąć się w to wszystko, ale wystarczy odezwać się z prośbą o pomoc do Łukasza Wudyki lub odezwać się w komentarzach pod postem podanym wyżej, a na pewno uzyskamy odpowiedź i potrzebne informacje.

Pokażę Wam kilka sposobów zaciągniętych z artykułu 
LINK- może to Was zmotywuje do przeczytania całego tekstu. Metody nie są skomplikowane i nawet początkujący Bloger na pewno da sobie radę chociaż z jakąś częścią samodzielnie.

"
42. FanPage - Na FB czy G+ czy innych miejscach możesz stworzyć FanPage. Nie dość, że informujesz ludzi na nim o wydarzeniach to jeszcze zbierasz kolejny link. To jest must have. Ważne: Chcesz być na bieżąco polub nasz FanPage: (To tutaj będą pojawiać się poradniki co do pozycjonowania) https://www.facebook.com/youboost/?fref=ts 

46. Grupy na Fb i inne - udzielaj się. Pomagaj. Zbudujesz wizerunek specjalisty oraz eksperta. A wkrótce ludzie sami przyjdą po linki do Twojej strony

1. Wikipedia - jeśli rzecz, której dotyczy Twoja strona czy blog jest popularna można pokusić się o mocny link z Wiki. Tak samo, jeśli sama strona czy blog są w sobie popularne to też link na wiki przejdzie. Pamiętajcie, jest to bardzo mocny link, który polecam zdobyć."

Jak dla mnie każdy szczegół, każda mała aktywność pozwala nam na rozwój i na pokazywanie naszego bloga. Przed przeczytaniem artykułu sama używałam kilku ze sposobów chociaż nawet nie wiedziałam, że jest to ważne. Teraz już wiem, a na dodatek poznałam wiele nowych możliwości, które już wykorzystuję:)


You Might Also Like

4 komentarze

  1. sporo tego, sporo informacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo ciekawych informacji, na razie jedynie rzuciłam okiem, ale w wolnej chwili przyjrzę się bliżej :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenne informacje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info! właśnie szukam informacji skąd można pozyskiwać linki do promocji strony :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement