Miłość czy przyjaźń?

13:56:00

Dziś trochę przemyśleń, na temat tego co wszystkim znane. Co wybrać gdy stajemy przed wyborem: "przyjaźń czy miłość". Kiedyś myślałam, że to nie możliwe jak można wybierać między jednymi z ważniejszych wartości w życiu. Na dzień dzisiejszy wybrałabym MIŁOŚĆ. Dlaczego? Może dlatego, że miłość to także przyjaźń, aby powstało jedno musimy znaleźć tak bardzo zaufaną osobę jak prawdziwy przyjaciel. Często zdarza się tak, że któraś ze stron każe  nam wybierać, ale czy to jest dobre? Wydaje mi się, że tak. Najprawdopodobniej my sami nie patrzymy na wszystko z góry i obiektywnie, a osoba, która każe nam wybierać robi to wbrew pozorom dla naszego dobra.
W dniu dzisiejszym stwierdzam, że przyjaźń sama w sobie nie jest mi potrzebna i na pytanie czy mam prawdziwą przyjaciółkę odpowiadam zdecydowanie NIE i nie chcę mieć. Jeżeli potrzebuje się komuś wygadać to mam najbliższą rodzinę i mężczyznę, który mnie wysłucha. W przyjaźni kryje się wiele haczyków, często można się na niej przejechać i może dlatego nie lubię zawierać takiego "długo okresowego koleżeństwa". To tylko moja opinia, dla innych miłość nie istnieje a przyjaźń jest priorytetem. Powiedziałam o tym co jest dla mnie ważne, tylko dlatego, że czytając
http://ask.fm/Ewciakkkk - gdzie możecie zadawać mi pytania, spotykałam się z opiniami typu : jak to możliwe, że nie masz przyjaciół; przecież kiedyś miałaś udaną przyjaźń. Moje zdanie wyraziłam powyżej, nie potrzebuję przyjaciół, którzy zazwyczaj okazują się fałszywi i woleliby naszego nieszczęścia. Jeżeli chcę przejść przez życie z uśmiechem to muszę trzeźwo patrzeć, a na ten moment wiem, kto mi tego szczęścia daje najwięcej.
Mam nadzieję, że wy też odnaleźliście swoje szczęście bez względu na to jaką by miało one postać :)))))))




You Might Also Like

11 komentarze

  1. A nie wydaje Ci się, że osoba, której na nas naprawdę zależy, nie postawi nas przed takim wyborem? Przynajmniej tak mnie się wydaje :)

    http://wczesniakowe.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydawało do czasu, dopóki nie stwierdziłam, że czasami nie patrzymy trzeźwo i ta osoba której na nas zalezy próbuje otworzyc nam oczy :)

      Usuń
    2. Tak mi się wydawało do czasu, dopóki nie stwierdziłam, że czasami nie patrzymy trzeźwo i ta osoba której na nas zalezy próbuje otworzyc nam oczy :)

      Usuń
  2. Temat dość dyskusyjny.. ale z biegiem czasu wiele rzeczy doceniłam i zrozumiałam, więc chyba sama postawiłabym na MIŁOŚĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat powazny i na pewnoo ma podzielone zdanie. Ja w zasadzie jestem powiędzy. Uważam, ze to i to jest ważne. Aczkolwiek przyjaźń musi być naprawdę szczera. Ja mam chłopaka i przyjaciółki, trudno trochę pogodzić to ze sobą, bo czasu nie ma za wiele, ale jakoś daję radę. Na szczęście mam przyjaciółki , którym naprawde wiem, że wszystko mogę powiedzieć. Życzę, byś Ty też takie znalazła. Być może to zmieni Twoje zdanie? :D
    Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie zdecydowanie miłość ;) nie trafiłam jeszcze na prawdziwą przyjaźń, a miłość tak ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam kiedyś "przyjaciółki", po których nie pozostał nawet ślad. POstawiona przed wyborem zdecydowałabym się na miłość. Wiem, że bez przyjaciółek da się funkcjonować a bez miłości zycie zdaje się nie miec sensu. I tak to widzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę ostatnio czytać takich postów.. ale blog bardzo ładny :*


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wybrałabym miłość :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że każdy z nas potrzebuje czegoś innego. Dla tych, którzy poznal prawdziwą przyjaźń może się ona okazać ważniejsza. Ci zaś, którzy wiedzą, co to miłość, będą jej potrzebowali bardziej. W tym temacie nigdy nie będzie dobrej odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie i cichutko zapraszam na mojego skromnego bloga,
    xxkolorowaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację! Bo mężczyzna, z którym spędzę życie powinien być moim przyjacielem! :) ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement