STOPa na lato! | Vensus Nature

17:26:00

STOP zrogowaciałemu naskórkowi, pora wyciągnąć piękną STOPę na promienie słoneczne!


Dziś trochę o temacie, z którym boryka się wiele osób jednak ich 1/3 chce o tym mówić głośno. Chodzi o zrogowaciały naskórek, który odbiera uroku naszym stopom, a w słoneczne dni wstydzimy się przez niego wychodzić w sandałach czy klapkach. Sama jestem osobą, która ma ten problem, dlatego też często sięgam po maski, peelingi i inne nawilżające produkty do stóp. Jako ostatnia w moje ręce a w zasadzie... w moje stopy😀 wpadła maska od Venus Nature dostępna do kupienia w sieci sklepów Rossmann. To nie bylejaka i bardzo wydajna maska, a do niej dołączone były skarpetki, które miały działanie wzmocnić. Fakt, że ubrałam te foliowe skarpetki i czułam się jakbym chodziła po jesiennych szeleszczących liściach, ale było WARTO!
Może kilka słów od producenta:

Maska intensywnie regenerująca do stóp
75 ml + skarpetki GRATIS


Czerpiąc z darów przyrody, stworzyliśmy niepowtarzalny kompleks, który zmiękczy mocno zrogowaciały naskórek oraz wygładzi i nawilży paznokcie. 

Regenerująca maska Venus Nature intensywnie odżywi oraz zregeneruje suchą i szorstką skórę stóp. Kosmetyk stosowany regularnie wzmocni barierę ochronną, a kompres z użyciem skarpet zintensyfikuje działanie produktu. Stopy będą miękkie i gładkie już po pierwszym użyciu. 

SKŁADNIKI AKTYWNE:
Masło shea – intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje skórę.
Olej słonecznikowy – zmiękcza i wygładza, a także posiada właściwości kojące.
Witaminy E i F – działają antyoksydacyjnie i łagodzą podrażnienia, doskonale wpływając na kondycję skóry.



A teraz czas na kilka słów ode mnie. Osobiście zaryzykowałam i użyłam tej maski przed samym weselem i całe szczęście, bo wcale nie żałowałam. Moje buty były mega wygodne, ale miały odsłoniętą piętę więc potrzebowałam kosmetyku silnego i z natychmiastowym działaniem, aby dobrze się prezentować. 
Na wieczór przed weselem po porządnej kąpieli i peelingu nałożyłam i wsmarowałam maskę na moje stopy, a następnie nałożyłam skarpetki, które były w zestawie. Miałam w planach przespać tak całą noc, ale te szeleszczące nogi nie dawały mi zasnąć więc zmieniłam na swoje bawełniane skarpetki i poszłam spokojnie śnić. Kolejnego dnia rano moje pięty były dużo, dużo gładsze i mocno nawilżone! Skarpetki chyba naprawdę działają jak wzmacniacz i zatrzymują ten produkt by on mógł sobie swobodnie działać. 
Aktualnie używam maski sporadycznie, raz na jakiś czas żeby podtrzymać efekt. Przy tych produktach kusi już ich sam naturalny skład, to że nie są testowane na zwierzętach i, że są w 100% bezpieczne. Może ich używać dosłownie każdy.
Skarpetki i maska nie mają za zadanie złuszczać, dlatego też nie bałam się, że wyjdę na wesele i moje stopy zaczną się łuszczyć.. bardziej jest to efekt maksymalnego nawilżenia i wygładzenia.



Jeżeli potrzebujecie mocnego nawilżenia waszych stóp to bardzo polecam. Szczególnie letnią porą roku. Dbamy o nasze ciało, twarz, włosy a co raz częściej zapominamy o stopach. One też wymagają naszej uwagi.
Więcej informacji o produkcie znajdziecie na stronie http://venusnature.pl/stopy/ .
Kupicie w drogerii Rossmann. 


You Might Also Like

3 komentarze

  1. mi najbardziej sprawdza się krem z mocznikiem 30% z apteki ,jak go skończę to z chęcią wypróbuje ten :-)

    http://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten krem :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O! o! o! To będę musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement