Outfity na codzienne dni | Wygoda to podstawa!

10:16:00

 Osoby, które śledzą mnie nie od dziś wiedzą, że praktycznie zawsze stawiam na wygodę. Oczywiście zdarzają się takie dni gdzie trzeba pokazać się z bardziej eleganckiej strony, ale na pewno nie jest to dziś. Dostałam wczoraj aż 5 paczek a dziś dowiecie się co w nich przyszło, nawet listonosz był zdziwiony, że aż tyle worków idzie właśnie do mnie ( już mnie zna przez prawie co miesięczne wizyty z paczkami pod moim adresem :D ). Przechodząc do sedna pokaże Wam zdjęcia i linki, w które możecie klikać żeby poznać cenę i zobaczyć jak prezentuje się rzecz w sklepie. Z tego co wiem to zaczęły się już ferie więc dla tych osób co już odpoczywają: miłego wypoczynku! :)))

* Większość sklepów, z którymi współpracuję ma też ubrania i dodatki dla mężczyzn- zresztą sami się za chwilę przekonacie.




















You Might Also Like

9 komentarze

  1. 5 paczke aaaaaa od razu dzień staje się piękniejszy :D

    bardzo podoba mi się bluza miś i torebka- sama dumnie bym nosila <3

    18,49$, 29,99$, 12,74$, 10,47$, 18,39$, 10,62$, 13,27$
    mogę prosić rownież o kilka klikow na koncu mojego posta ? :) hihihi
    z gory wielkie dzięki :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te zestawienia :) również wybierając strój stawiam głównie na wygodę (i ciepło! jestem strasznym zmarzluchem) :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ta bluza/kardigan misiowy jest boooski! I dresik bardzo fajny :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow aż 5 paczek ? Dużo ja naraz jeszcze nigdy tyle nie dostałam . Ciuszki mi się podobają , szczególnie ten 2 polar , jest idealny na wieczór przed telewizorem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dres, biała ciepła bluza i torebka skradły moje serducho ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej tyle nowości! Polar mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluza z misiem jest cudowna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy ! Też tak chcę często przesyłki :D I jak tu kobieta ma nie być szczęśliwa :)

    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement