SOCZYŚCIE, KOLOROWO, OWOCOWO | Neess

18:09:00

Dzień dobry,
Tym razem przychodzę do was z opisem i moją opinią na temat lakierów najnowszej kolekcji hybrydowej od Neess czyli Frutti Di Mani. Każdy kto mnie chociaż trochę zna lub obserwuje mojego instagrama wie, że uwielbiam pełno kolorów w makijażu, na paznokciach itp. Wiedziałam od razu, że ta kolekcja stanie się jedną z moich ulubionych – nic bardziej mylnego.
Poniżej będą soczyste zdjęcia każdego z lakierów a na samym dole podsumowujący opis wraz z moją opinią. Zapraszam do czytania:


1.Ale Fuks! 7476
Od producenta:  Ale fuks!, że taki piękny kolor trawił się w kolekcji frutti di MANI. Intensywny, soczysty odcień fuksji został zamknięty w buteleczce o pojemności 4 ml. Lakier hybrydowy w kolorze ale fuks! czeka na tych, których szczęście nigdy nie opuszcza i zawsze wychodzą z opresji z uśmiechem na twarzy. Nowa formuła i dobra pigmentacja gwarantują trwały manicure do tygodni. Odkręć się na nowe, letnie wyzwania i baw się kolorami.



2. Na fali! 7475
Od producenta:  Lakier hybrydowy o nazwie na fali to intensywny odcień niebieskiego, czystego morza. Złap swoją falę i płyń. Daj się ponieść wyobraźni, niech to będzie Twój czas.
Lekko neonowy odcień idealnie podkreśli skórę muśniętą słońcem i będzie świetnym wyborem na wakacyjne szaleństwo. Nowa formuła i bardzo dobra pigmentacja zamknięte buteleczce o pojemności 4 ml pozwalają cieszyć się trwałym manicure do 3 tygodni.



3. Fioletta! 7474
Od producenta:  Fioletta wie najlepiej jak dobrze wyglądać latem. Bądź jak Fioletta i odkręć się na nowe, soczyste kolory z kolekcji frutti di MANI. Intensywnie fioletowy odcień zainspiruje Cię do łączenia ze sobą niepowtarzalnych zestawień. Baw się, stylizuj i ciesz się trwałym manicure do 3 tygodni.


4. Limoniada! 7473
Od producenta: Orzeźwiająca i soczysta limoniada! Taki właśnie jest lakier z kolekcji frutti di MANI o zielonym odcieniu limonki. Pastelowy neon został zamknięty w buteleczce o pojemności 4 ml. Uwolnij świeży odcień lata. Kolor pobudza wszystkie zmysły i zachęca do letniego szaleństwa. Odkręć się na nowe wyzwania i ciesz się trwałym manicure do 3 tygodni.



5. Uparty jak jelloł! 7472
Od producenta: Lakier hybrydowy o nazwie uparty jak jeloł to słoneczny odcień lata zamknięty w niewielkiej buteleczce o pojemności 4ml. Warto być upartym i jak się pragnie słońca to trzeba je sobie sprawić - choćby na paznokciach. Niezależnie od pogody, piękny, żółty kolor zawsze będzie Ci towarzyszył. Nowa formuła pozwala cieszyć się trwałym manicure do 3 tygodni.
Bądź uparta jak jeloł i przywitaj słońce: "heloł" !



6. ha- ha- waje! 7471
Od producenta:  Spraw sobie dobry nastrój i wybierz zabawny kierunek lata! Ha-ha-waje to wspaniały wybór na wakacyjne podróże. Neonowy kolor o koralowej barwie pięknie podkreśli opaleniznę i doda energetycznego charakteru Twojej stylizacji. Butelka o pojemności 4ml z wygodnym pędzelkiem oraz nowa formuła pozwalają na precyzyjną aplikację i trwały manicure do 3 tygodni.


7. Luzik arbuzik! 7470
Od producenta: Lato może być z Tobą cały rok! Luzik arbuzik, czyli lakier hybrydowy o tej zabawnej nazwie wie to najlepiej. Soczysty odcień lata został zamknięty w buteleczce o pojemności 4 ml. Teraz możesz go mieć zawsze przy sobie i cieszyć się pięknym manicure do 3 tygodni.



8. Turkus podjadek! 7469
Od producenta:  Lakier hybrydowy w kolorze o nazwie turkus podjadek to intensywny, turkusowy odcień. Kolekcja frutti di MANI jest mrugnięciem oka w stronę soczystych kolorów lata. Aż palce lizać! Bardzo dobra pigmentacja i nowa formuła zapewniają świetne krycie już po pierwszej warstwie.

CZAS na kilka słów mojej opinii oraz zdjęć ze stylizacjami na paznokciach przy użyciu tej kolekcji. Na starcie chciałabym przekazać, że te lakiery w wersji 4 ml dostępne są w atrakcyjnej cenie w Drogeriach Natura. FRUTTI DI MANI osobiście skradła moje serce. Ta kolekcja idealnie do mnie pasuje,dodaje humoru i wnosi pozytywną energię na paznokcie. Wszystkie te kolory są tak soczyste, że aż chciałoby się je zjeść. Testowałam je i ja i moja koleżanka, która również potwierdziła tą "cudowność" tych lakierów. Bez problemu utwardzają się w lampie- nie ma konieczności nakładania białego lakieru jako podkład. Po dwóch warstwach kolor już wystarczająco kryje i nie trzeba go dokładać. Świetnie wygląda w matowym, jak i błyszczącym wykończeniu- co zobaczycie na poniższych zdjęciach.






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Przepiękne kolorki, ahhh już sobie wyobrażam jak mogłyby się prezentować na moich pazurkach :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trzy lakiery z tej kolekcji, super owocowe kolorki :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kolorki! Dla mnie najbardziej podoba się ale fuks oraz na fali. Są to moje ulubione kolory a kolorki lakierów skradły już moje serce!

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne kolory ! uwielbiam takie paznokcie ! :-) jeszcze nie miałam okazji przetestować lakierów od Neess , muszę w końcu kupić jakiś na próbę ;-)

    zapraszam do mnie https://beautybookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę zbyt żarówiaste jak dla mnie, choć może latem ten żółty bym nosiła jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement