rozwój własnej siebie | MARZENIA

16:11:00

 Macie czasami takie dni, że potrzeba wam czegoś jeszcze, czegoś więcej? Czasami dopada mnie taki czas gdzie mówię sobie "przecież stać cię na więcej, zrób coś z tym". Czemu by się nie rozwijać? Nie mówię tu o szkołach, studiach i kursach. Chodzi mi bardziej o takie wewnętrzne doskonalenie się, poznawanie nowych rzeczy, doświadczeń i zdobywanie wiedzy z własnej woli. Od czasu do czasu fajnie jest mi poczytać w internecie coś na temat zdjęć, wykonywania i obróbki, kosmetyków, makijażu czy mody- po prostu to lubię, więc dlaczego by ciągle nie zdobywać wiedzy właśnie z tych kierunków. Wydaje mi się, że mimo wszystko nie powinniśmy stać w miejscu- gnać do przodu i tylko DO PRZODU. 



 BLUZKA- ZAFUL KLIK



Powoli zbliża się nowy rok, nowe postanowienia,nowe cele. Macie przed sobą jakieś konkretne zadanie? Ja mam, mam nadzieję, że zacznę przyszły rok tak jak sobie go zaplanowałam. Czekam tylko na rozwój wydarzeń. Wtedy będę miała pewność, że spełniam swoje marzenia i jestem w 100% szczęśliwa. Nie mogę się już doczekać zmian w tym roku, aby w pełnej energii głowie rozpocząć 2018 rok.




You Might Also Like

4 komentarze

  1. ładbie

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę się zregenerować podczas przerwy świątecznej bo tak mało śpię ze prawie nie mam tej energi :D
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement