Mam uśmiech

19:14:00


Wcześniej mówiłam, że jesień to dla mnie czas przemyśleń.
Chyba czas na zmiany, dziś czytałam post jednej z blogerek i w sumie się z nią utożsamiam- mam chęć na zmianę. Kobiety zazwyczaj zmiany w życiu zaczynają od zmiany włosów. Może też czas na mnie. Zawsze gdy przychodzi jesień, przytłaczająca pora roku mam trudną do opanowania ochotę na wizytę u fryzjera i zrobienia czegoś innego niż zawsze. Być może zobaczycie mnie niedługo w trochę innym wydaniu. Jak myślicie w jakim kolorze i jakiej fryzurze byłoby mi najlepiej? A może nie robić nic i zostawić włosy w takim wydaniu jakim teraz są?



Długi kardigan znajdziecie w sklepie : ROSEGAL.COM -KLIK ( KLIKAJĄC NA NAZWĘ SKLEPU AUTOMATYCZNIE WAS DO NIEJ PRZEKIERUJE )
Jest idealny na taką pogodę, cieplutki, przyjemny w dotyku i chroni przed wiatrem ze względu na jego długość. Uwielbiam go- to już drugi z mojej kolekcji, posiadam jeszcze szary. Często goszczą w moich codziennych outfitach. Ciekawy materiał aż prosi o to by się w nim otulić. UWIELBIAM!






You Might Also Like

6 komentarze

  1. U mnie też zmiany :) zaczęłam w koncu chodzić na siłownię jeeeeeah :P

    super kardigan, świetnie wyglądasz :)

    kliknięte, ale do stronki głównej przekierowuje.

    Mogę prosić również o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Super kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! A sweterek jest boski <3 Równiez obserwuję :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kardigan, oczywiście kliknęłam :)
    Promiennie wyglądasz <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Cię w tym beżowym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement