Futrzak na jesień | MUST HAVE

05:00:00


Co jesień moja szafa dostaje ode mnie w prezencie futrzaka. Na tą porę roku jest dla mnie idealny. Za każdym razem wybieram między kolorami, długościami i fasonami. W tym sezonie wybrałam jasny beż zapinany z kieszeniami, trochę krótszy niż wszystkie inne jakie miałam i z delikatniejszym włosiem. Ja swój zamówiłam ze strony: ROSEGAL . Na co dzień kamizelka jest bardzo eleganckim dodatkiem do zwykłej stylizacji. Wiadomo, nie można przekombinować a same futerko jest już przełamaniem dla " zwyklaka". Pasuje na dzień, na wieczór na takie okazje jak: zakupy, spotkanie w kawiarni czy wyjście do pracy. Przy dobrym doborze możemy na co dzień cieszyć się obecnością milutkiego materiału, który będzie nas otulał. Chyba za to uwielbiam tego rodzaju nakrycie wierzchnie. Czuje się świetnie- a także ciepło i nie straszne wiatry.




Na ulicach mojego miasta co roku spotykam się z kobietami, które tak samo jak ja uwielbiają futerka. Różnorodność kolorów i fasonów zachęca do kupna i tworzenia wielu outfitów. Kobiety takie są.. kochają wymyślać, działać i przede wszystkim czuć się w tym swobodnie i pięknie. 💙







You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetna stylizacja, pieknie wygadasz! Nabrala mnie ochotka na takiego futrzaka, powaznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow taka futrzana kamizelka na jesienne chłodne dni idealna :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super futerko :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie koniecznie sprawić takie futrzane cudo! Nie dość, że ładnie wygląda to i niezwykle ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale Ci się nie dziwię, bo sama uwielbiam futrzaki :D
    świetnie wyglądasz :)

    3,46$
    mogę również prosić o kliki u mnie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestws taka piękna!
    Wyglądasz wspaniale. Futerko jest super, bardzo mi się podobają w tym roku, i myślę, że może się skuszę 😘
    BUZIAKI,
    jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej czemu się nie chwalisz zdjęciami!!
    Piękne to futerko ;*
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement