ZŁOTA JESIEŃ | Na paznokciach

17:16:00

Po raz kolejny pokażę Wam moje paznokcie (dalej początkujące) Z lakierami marki CLARESA. Kolejny raz się nie zawiodłam! Już jestem w stanie powiedzieć, że znalazłam swój numer 1 wśród lakierów hybrydowych. Po kolei opowiem o każdym z produktów i dlaczego na dzisiejszą stylizację wybrałam właśnie wzór Cat Eye. Postawiłam na trochę ciemne kolory ze względu na porę roku. Tam gdzie ciepły odcień pomarańczowego i złota- tam już czuć jesień. Wszystko to kojarzy mi się z ciepłą herbatą i szarością po za czterema ścianami spokojnego domu. :)



Próbując pierwszy raz aceton doznałam lekkiego szoku, a dlaczego? Jakiego zmywacza do hybryd bym nie używała wydawał on strasznie ostry, duszący zapach. Pierwszy raz zmywałam lakiery w spokoju, w pokoju bez strachu, że w całym domu napędzę ostrego i nie przyjemnego zapachu, który nie koniecznie domowników zadowalał. Tym razem nawet mój mężczyzna pomógł mi pozakładać aluminiową folię i nie przeraził się strasznego odoru. Ten aceton pachnie!- ciężko mi porównać ten zapach do czegokolwiek, jest po prostu SŁODKI. W swoim składzie zawiera perfum tak jak i CLEANER, który swoim zapachem również zachwyca.




Gdy rozpakowałam paczuszkę i zobaczyłam super liścik od zespołu CLARESY od razu uśmiech naszedł na twarz. Dla każdego miłe słowa działają jak strzał w serducho. Od razu zabrałam się za tworzenie swojego pierwszego w życiu Cat Eye. Moim zdaniem wyszło świetnie choć może na zdjęciach efekt nie jest aż tak widoczny. W rzeczywistości wszystko wydawało się bardziej wyraziste a złote drobinki mieniły się po  uderzeniu promieni słonecznych.
Do swojej stylizacji uszyłam koloru 100 GREY MOUSE i 018 RUBY FLASH. Które online kupicie na stronie : https://claresa.pl/




Kocie oko zrobimy jedynie przy użyciu magnetycznego lakieru i zapewniam, że na stronie jest kilka ciekawych tego typu kolorków. Do zrobienia mojego manicure wystarczyła jedna warstwa każdego z lakierów. Bardzo się ucieszyłam, bo krycie było bardzo mocne a przy jednej warstwie zawsze robienie paznokci zajmuje mniej czasu ⌚ 
Bardzo polecam lakiery tej marki, mi skradły serducho! Są na wysokim poziomie i właśnie lecę myśleć nad kolejną stylizacją paznokci, może uda mi się z czymś pokombinować.. Trzeba się rozwijać. :)






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja jeszcze nigdy nie miała 'kociego oka' chyba nie trafiłam na swój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki


    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/09/30/blog-muzeum-narodowe/

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy jest na serio super! aż mam ochotę wybrać się na zrobienie moich pazurków na bóstwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie myślałam ostatnio o kupnie lakierów tej marki :D Muszę koniecznie przetestować! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kolorki raczej do siebie nie pasują ale osobno całkiem ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement