JESIEŃ | szklana pogoda

16:59:00

Już jest kalendarzowa jesień, wpadła jak burza..deszczowy, chłodny tydzień. Całe szczęście się rozpogadza. Mimo wszystko muszę być przygotowana na " SWETERKOWY SEZON". W sumie, mimo, że nie lubię chłodu to jesień jest jedną z lepszych pór roku. Uwielbiam wieczory pod kocem z ciepłą herbatą i słodką czekoladą przy telewizorze lub blogu. Mimo, że swetry wydają się być takie ciężkie.. mimo wszystko bardzo je lubię, wybierać wśród kolorów, wzorów i długości. Pokaże Wam kilka moich numerów jeden na ten sezon. Dalej ode mnie nie odeszły ubrania ze wszytym chokerem czy sznurowaniami. Cieszy mnie to, że zaczął się chłodny czas i od razu na stronie : ZAFUL.COM znajdziecie miliony promocji. Na pewno każda zakupoholiczka będzie zadowolona. 

Dla każdego coś innego, na ciepłe bluzy również znajdziecie przeceny pod tym linkiem, wystarczy kliknąć na wyszarzałe słowo i przekieruje Was na masę promocji → PROMOCJA BLUZY- ZAFUL






















You Might Also Like

2 komentarze

  1. biały sweterek z wiązaniem podoba mi się najbardziej! poklikane, czy mogę prosić o to samo? :) 21.99 15.99 15.99

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zamówiłam kilka sweterków <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement