MALINA NORDYCKA | zapach lata

09:23:00

Hej wszystkim,
mimo, że te lato jest mało słoneczne i ciężko się nim cieszyć to chciałabym wam pokazać balsam, który skradł moje serce zapachem i kojarzy mi się ze słoneczną pogodą kilka lat wstecz.
Osoby, które się znają na właściwościach owoców to wiedzą, że jest to jedna z najdroższych odmian o bogatym składzie odżywczym. W naszym kraju jest pod ochroną, ale gdzieś na północ Norwegia, Szwajcaria- jest ona używana do codziennych przetworów, maseczek czy lekarstw.



Teraz trochę o działaniu, po pierwsze zapach, który się aż prosi o wypróbowanie.
Balsam ma bardzo praktyczną butelkę, lubię ułatwiać sobie życie a pompka zdecydowanie mi w tym pomaga. Za każdym razem jak przejdę wystarczy, że nacisnę i już wydostaje się odpowiednia ilość. Jest to nowy kosmetyk marki Eveline i bardzo się cieszę, że miałam okazję go przetestować. Jestem maniaczką intensywnych zapachów, więc fajnie by było jakby powstały jeszcze inne zapachy.

Balsam świetnie nawilża, nie pozostawia uczucia tłuste skóry- szybko się wchłania. Jest bardzo wydajny, używam go już około 2 tygodni a mam wrażenie, że z butli nic nie ubyło.


WYSOKA SKUTECZNOŚĆ + DELIKATNOŚĆ

Koktajl składników aktywnych (malina nordycka, masło shea, olej makadamia, olejek INCA INCHI, bioHyaluron 4D™, czerwona alga) natychmiast dogłębnie odżywia i regeneruje skórę. Długotrwale wzmacnia barierę ochronną przeciw szorstkości i przesuszeniom.


















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja mam często problem z "nowościami" kosmetycznymi, że jak nałożę dany balsam, krem itd. to jest on po prostu za tłusty. I podobnie, tak jak Ty, zwracam uwagę na intensywne zapachy. :) Tego balsamu jeszcze nie miałam okazji wypróbować na własnej skórze, ale myślę, że mógłby się sprawdzić, gdyż tak jak na opakowaniu widać - jest przeznaczony m.in. dla suchej skóry, a taką niestety posiadam.

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement