Lakiery hybrydowe #Neess

11:14:00

Hej!
Witam wszystkich po świętach, ten czas zleciał w mgnieniu oka. Mam nadzieję, że każdy z was spędził je z najbliższymi i z nie znikającym uśmiechem na twarzy.
Dziś chcę wam pokazać lakiery hybrydowe firmy https://neess.pl/pl/. Dopiero ostatnio spotkałam się z tą marką i chyba nigdy tego nie pożałuję. Moi stali czytelnicy wiedzą, że kiedyś bawiłam się w hybrydy, ale nie ma porównania do tego co jest teraz. Zaczynałam od najzwyklejszego zestawu startowego, gdzie lakiery były bardzo słabej jakości. Teraz miałam okazję powrócić do tego co wcześniej tylko ze 100% ulepszeniem jeśli chodzi o jakość.

Paczka przyszła do mnie bardzo ładnie zapakowana, wszystko w turkusowych kolorach, aż się miło otwierało i patrzało na to co jest w środku. Dokładnie opiszę co dostałam i pokażę pierwsze zmagania ze zrobieniem hybrydy.


Jak widać powyżej firma https://neess.pl/pl/ to nie tylko lakiery, ale także akcesoria do makijażu, produkty do włosów i różne ozdoby do paznokci. W zestawie otrzymałam także kilka upominków typu smycz do kluczy w świetnym kolorze, a także coś słodkiego- każdy łasuch się ucieszy z lizaków.


W skład wchodzą dwa pyłki:
- efekt tęczy,
- efekt syrenki
Baza, top, primer i dwa lakiery w moim przypadku :
- Pole lawendy: KLIK
- Kwiat lotosu: KLIK
Cleaner, pilniczki x2 i pędzel do makijażu.
wszystkie lakiery hybrydowe: http://neess.pl/12-lakiery-hybrydowe

Teraz trochę mojej opinii na temat lakierów i innych produktów będących w zestawie.

Po pierwsze cleaner-  bardzo dobrze oczyszcza płytkę paznokcie, a przy tym ma niesamowicie słodziutki zapach co tylko uprzyjemnia robienie hybrydy.

Lakiery- mają po 8 ml, co jest taką standardową objętością jeśli chodzi o te produkty. Sam lakier bardzo dobrze się rozprowadza, jest sztywny pędzelek, który się nie rozdwaja i ułatwia równe położenie koloru czy też bazy, topu. Na stronie znajdziemy dosyć dużą gamę barw jeśli chodzi o te lakiery, na pewno jest to na plus.

Primer- kiedyś spotkałam się z dziwnym primerem, dopiero teraz to widzę. Ten produkt nakłada się punktowo i sam wchłania się w płytkę nie pozostawiając żadnej nie potrzebnej warstwy. Dość szybko się wchłania.

Ozdoby: Efekt tęczy i syrenki, jestem na TAK! Na zdjęciach zobaczycie efekt tęczy, zdjęcia nie do końca oddają to co w rzeczywistości. Pięknie się mieni na różne kolory, w kolejnym poście pokażę efekt syrenki. Nakładanie samo w sobie jest bardzo proste, wystarczy posypać i wetrzeć w płytkę paznokcia. Nie trzeba specjalnego doświadczenia, żeby upiększać swoje paznokcie dodatkowymi ozdobami jakimi są pyłki.

Nie związane z paznokciami, ale pędzel do makijażu. Nakładam nim sypki puder i moim zdaniem idealnie się spisuje, nie pozostawia na pędzlu dużo produktu. Jego włosie jest bardzo delikatne więc nie ma mowy o podrażnianiu skóry, bardzo poręcznie nabiera się nim puder. Moim zdaniem świetnie się nadaje jako produkt do codziennego makijażu.





W zestawie dostępna jest również ulotka z punktowym instruktażem nakładania hybrydy. Teraz już pokażę sam efekt na paznokciach:



Aktualnie mam hybrydę na paznokciach 8 dni i mogę stwierdzić, że sprawdza się świetnie. Moje paznokcie mają to do tego, że bardzo szybko widać odrost- po prostu szybko rosną chyba przez długo stosowane odżywki. Pomijając odrost, lakier trzyma się nienagannie, nie ma odprysków.
Jedyny błąd jaki popełniłam to chyba to, że lakier stał mi się trochę matowy przez to, że za szybko przemyłam top wacikiem nasączonym  cleanerem. Długo szukałam odpowiedzi na temat tego, dlaczego tak się dzieje i znalazłam tylko jedną odpowiedź. Zbyt szybkie przemycie, następnym razem odczekam kilka sekund dłużej i zobaczymy :)






You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nie wiem kiedy minęły te święta. Jakoś nie mogę się przekonać do lakierów hybrydowych. Bardzo ładny efekt końcowy.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt, żałuję, że mam na nie uczulenie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne paznokcie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy bardzo ładny :) kuszą mnie te hybrydy coraz bardziej :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. warto jest zacząć od porządnego zestawu :) ja pierwsze kroki stawiałam z semilaciem i jestem bardzo zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń

Na tej stronie używam plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Komentując zgadzasz się.
Życzę miłego dnia i zapraszam do obserwacji.

Advertisement